AdePlast: Vanzarile de vopsele si tencuieli decorative s-au triplat in 2014

Marti, 08 Aprilie 2014, ora 12:48
1762 citiri
AdePlast: Vanzarile de vopsele si tencuieli decorative s-au triplat in 2014

Producatorul de materiale de constructii AdePlast si-a majorat vanzarile din primul trimestru al anului cu 65%, in special datorita cresterii de 150% inregistrata de divizia de vopsele si tencuieli decorative.

"In acest prim trimestru din 2014, per total business, am reusit o crestere a vanzarilor cu 65 de procente fata de aceeasi perioada a anului trecut. Nu este rau deloc, dar suntem in permanenta in competitie cu propriile noastre reusite, care devin automat pentru noi tinte ce trebuie depasite. De aceea suntem acum cu motoarele turate la maxim, in asteptarea perioadei de varf a sezonului, pentru ca intreg arsenalul nostru de fabrici de pe cele trei platforme industriale sa poata functiona din plin. Pe parcursul anului trecut am dat in folosinta patru fabrici noi, care nu au avut inca prilejul de a-si demonstra intreaga forta. Acum, in 2014, suntem pregatiti cu toate facilitatile noastre de productie sa livram catre piata romaneasca, dar si catre export. Vizam in continuare, pe langa pietele devenite deja traditionale pentru noi, lumea germana a Europei. Vrem ca anul acesta sa aducem mai multa valuta in Romania", a declarat Marcel Barbut, proprietar AdePlast.

Investitie de 600.000 de euro

Din martie, AdePlast produce si livreaza catre piata autohtona si la export emailuri si lacuri ecologice pe baza de apa, destinate protectiei si decorarii suprafetelor din lemn si metal. Noua linie de productie a fost pornita in cadrul fabricii de vopsele si tencuieli decorative de pe platforma de la Ploiesti, printr-un upgrade in valoare de 600.000 euro la linia deja existenta.

"Cand am inceput reconstructia diviziei de vopsele si tencuieli decorative, ne-am setat un obiectiv ambitios, ca AdePlast sa devina unul dinte jucatorii importanti in aceasta piata. Ne-am definit obiective pentru fiecare an, iar in primul an - 2013 l-am atins. Am majorat cifra de afaceri pe vopsele si tencuieli decorative de 2 ori si jumatate fata de anul 2012, ajungand la aproape 4 milioane de euro", a spus Bogdan Pirvu, managerul diviziei de Vopsele si Tencuieli Decorative AdePlast.

In primul trimestru din 2014, Divizia de Vopsele si Tencuieli Decorative si-a majorat vanzarile cu peste 150 de procente, fata de aceeasi perioada din 2013.

"Acest lucru a fost posibil pentru ca din 2014 suntem prezenti in piata cu o gama completa de produse. Pana la sfarsitul anului trecut, am avut in portofoliu doar produse destinate peretilor: vopsele lavabile, tencuieli decorative si produse complementare acestui segment. Acum, portofoliul de produse cu care ne adresam pietei este unul complet. Cuprinde vopsele, emailuri, grunduri, impregnanti, lacuri, adezivi si alte produse destinate decorarii si protectiei suprafetelor de lemn si metal. Oferta de vopsele si tencuieli decorative este gandita sa raspunda cererii pietei, venita din partea consumatorului final. Ne-am asumat obiectivul de a oferi produsul cu cel mai bun raport calitate / pret pentru fiecarere segment de piata, mai ales ca acum le acoperim pe toate. Astfel, pentru fiecare segment de piata, noi furnizam acum o categorie specifica de produse, constructia portofoliului nostru avand in vedere segmentarea pe trei niveluri de pret: Sauber (avantaj), Silber (mainstream level) si Aeria (premium level). De la inceputul anului trecut am realizat ca avem nevoie sa accesam canalele specializate pentru distributia de vopsele si astfel, in prezent, avem setata o retea specifica acestui produs", a adaugat Pirvu.

Investitii de 500.000 euro intr-un laborator de cercetare

"Dublarea cifrei de afaceri pe zona de vopsele pe care AdePlast o estimeaza pentru acest an se sprijina si pe contributia departamentului performant de cercetare - dezvoltare, in care AdePlast a investit anul trecut peste 500.000 de euro. Produsele si conceptele noi dezvoltate in acest departament au inceput deja sa produca efecte benefice atat pentru consumatorii produselor noastre, cat si pentru consolidarea pozitiei brandului nostru pe piata de profil, ca un brand de incredere."

"In plus, componenta de productie in conditii de eficienta maxima ne ofera flexibilitate si posibilitatea de raspuns rapid la orice solicitare, mai ales in perioadele varfurilor de sezon, gratie celor doua fabrici de vopsele si tencuieli decorative complet automatizate aflate pe platformele de la Oradea si Ploiesti. In aceste facilitati de productie AdePlast a investit de-a lungul ultimilor ani mai bine de 10 milioane de euro", a mai spus Bogdan Pirvu.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

În contra curentului european, românii s-au îndreptat în 2024 către mașinile diesel: Înmatriculările au crescut cu peste 31%
În contra curentului european, românii s-au îndreptat în 2024 către mașinile diesel: Înmatriculările au crescut cu peste 31%
În timp ce la nivelul pieței auto europene înmatriculările de autoturisme diesel au înregistrat declinuri anuale de 10,6% în primul trimestru și de 18,5% în luna martie 2024, în România...
Google oferă acces gratuit la unele dintre cele mai avansate instrumente de editare foto
Google oferă acces gratuit la unele dintre cele mai avansate instrumente de editare foto
Google a anunțat că va oferi acces gratuit la unele dintre cele mai avansate instrumente de editare foto din Google Photos, care anterior erau disponibile doar contra cost. Începând cu luna...
#afaceri AdePlast, #rezultate companie, #rezultate adeplast , #Datorii