MedLife, unul din jucatorii de pe piata serviciilor medicale private din Romania, a inregistrat, in primul trimestru din 2009, o cifra de afaceri de aproximativ 28 milioane lei , in crestere cu peste 73% fata de aceeasi perioada din 2008, potrivit unui comunicat de presa emis, marti, de companie.
"Ascensiunea business-ului Medlife s-a datorat si segmentului corporate, unde am reusit sa atragem clienti mari in dauna concurentei, acest segment inregistrand o crestere de 85% fata de aceeasi perioada a anului trecut", a declarat directorul de vanzari si marketing Medlife, Ciprian Ciobanu.
Medlife a inregistrat, in intervalul ianuarie - martie 2009, un numar total de 200.000 pacienti.
Pe segmentul de analize, compania a raportat, pentru primele trei luni din acest an, 400.000 de analize medicale.
La inceputul lui 2009, reprezentantii Medlife au anuntat ca estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de 31,5 milioane euro si investitii de cinci milioane de euro pentru dezvoltarea unor unitati deja existente si deschiderea unei noi clinici in zona Obor-Iancului.
Medlife detine peste 1/3 din cota de piata din Bucuresti si aproximativ 6% la nivel national, potrivit companiei. Aceasta are in prezent aproximativ 1.000 de angajati si intentioneaza sa mai angajeze inca 200 pana la sfarsitul anului 2009.