Cum să profiți la maxim de o sală de conferință?

Miercuri, 28 Decembrie 2022, ora 10:43
1036 citiri
Cum să profiți la maxim de o sală de conferință?
Sală de conferințe

Un eveniment de succes in cadrul unei companii poate duce la dezvoltarea afacerii, stabilirea unor parteneriate de tip win-win sau chiar la instruirea angajatilor.

Instant.Space iti ofera toate optiunile relevante, personalizate, adaptate evenimentului tau cand vine vorba de alegerea unei locatii sau inchirierea unei sali. Organizarea unei intalniri devine un proces simplu, in cativa pasi.

Gaseste locatia potrivita pentru tine

Poti raspunde la aceste 2 intrebari pentru a alege cea mai buna locatie:

  • Este aceasta potrivita conceptului meu si a experientelor pe care vreau sa le ofer participantilor?
  • Care sunt beneficiile acestei locatii?

Verifica numarul de participanti

Lista prioritatilor va contine o evidenta clara a participantilor si activitatilor care vor fi organizate in cadrul evenimentului.

  • Care sunt obiectivele evenimentului meu?
  • Ce atmosfera doresc sa ofer invitatilor/participantilor?
  • Ce tip de eveniment organizez - corporate, networking, prezentare, training etc.?
  • Cum doresc sa fiu perceput de catre participanti?

Instant.Space este platforma care iti ofera variante potrivite, in functie de raspunsul la aceste intrebari si alte servicii (catering, aparatura video/training etc.).

Alege formatul de sala potrivit pentru evenimentul tau

Un spatiu mai mic este locul ideal pentru a stimula comunicarea, socializarea si networking-ul. Intr-un cadru restrans oamenii au mai multa incredere si simt deschidere pentru a se promova/prezenta.

Daca scopul este organizarea unei prezentari, a unui training sau a unei intalniri caritabile o sala ampla, extinsa va oferi ambientul potrivit. Instant.Space te ajuta cu cele mai potrivite optiuni - poti alege o sala de conferinte, un centru sau chiar inchiria salile disponibile din cadrul hotelurilor.

Poti vizualiza mai multe tipuri de format si numarul de persoane care se incadreaza. De exemplu, in cadrul salii de evenimente Observator a Hotelului International Bucuresti exista posibilitatea de amplasare a mobilierului pentru a organiza 4 tipuri de format: boardroom - 18 locuri, sala de clasa - 16 locuri, teatru - 45 locuri, in forma de U - 22 locuri.

Verifica facilitatile hotelului

Instant.Space iti ofera informatii la zi in ceea ce priveste o serie de hoteluri, a facilitatilor de care dispun si a altor servicii (cazare, catering etc.)

Poti organiza un eveniment mai simplu si rapid, cu doar cateva click-uri. Vei evita astfel discutiile cu reprezentanti ai hotelurilor, verificarea capacitatii de cazare etc. Doar 1 click pe numele unui hotel iti ofera detaliile de interes: sali, disponibilitatea camerelor de cazare si pretul.

Acceseaza Instant.space pentru a face o rezervare!

Instant.Space este o platforma creata pentru a simplica procesul organizarii unui eveniment. Realizeaza planul, stabileste detaliile si completeaza-le pe pagina Instant.Space. Vei primi imediat rezultatele solicitarii tale si le poti bifa ca rezolvate. Vei elimina astfel confuzia, timpul irosit si te poti concentra pe indeplinirea altor obiective.

Valul de taxe care ne așteaptă după majorările de pensii și salarii din an electoral: „Ne ducem spre fundul sacului”
Valul de taxe care ne așteaptă după majorările de pensii și salarii din an electoral: „Ne ducem spre fundul sacului”
Majorarea pensiilor de la 1 septembrie, după recalculare, deja pune presiune pe bugetul de stat.Și salariul minim pe economie urmează să fie majorat de la 1 iulie la 3.700 de lei brut. Însă...
Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta, în colaborare cu Misinformation Combat Alliance (MCA), a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor generate prin inteligență...
#eveniment, #afacere, #business, #organizare evenimente, #instant space , #Stiri Companii