Groupon si LivingSocial umfla preturile?

Marti, 18 Octombrie 2011, ora 13:10
1257 citiri
Groupon si LivingSocial umfla preturile?
Groupon si LivingSocial

Groupon si LivingSocial, doua dintre cele mai mari site-uri de reduceri din lume, ar umfla preturile, potrivit unor surse care acuza companiile ca tolereaza umflarea artificiala a preturilor.

In urma unui studiu publicat joi de Businessinsider, care a aratat cum Groupon si LivingSocial umfla preturile pentru a face ofertele sa arate mai bine, site-ul a fost contactat de un fost reprezentant de vanzari al companiilor, care a dorit sa ofere mai multe detalii.

Fostul angajat a declarat ca unii reprezentantii de vanzari umfla preturile. Motivele citate de acestea sunt presiunea imensa sub care se afla reprezentantii de vanzari, care trebuie sa satisfaca cotele de vanzare dar si faptul ca comerciantii umfla regulat pretul pe care il propun reprezentantilor de vanzari pentru a castiga cat mai multi bani.

Sursa Business Insider a declarat ca Groupon si LivingSocial dezvolta baze de date si tehnologii pentru a ajuta reprezentantii sa confirme preturile si sa combata aceasta inflatie.

Cu toate acestea, respectivul angajat considera ca problema nu va fi eradicata, deoarece este din ce in ce mai greu pentru reprezentantii de vanzari sa vanda oferte pentru comerciantii locali, iar presiunile sunt mari, de 20 de clienti noi pe luna in cadrul LivingSocial.

De asemenea, el a adaugat ca inflatia preturilor va continua si din cauza lipsei de scrupule a reprezentantilor de vanzari care incearca sa castige cat mai mult.

Contactat in legatura cu aceasta chestiune, departamentul de PR al companiei a explicat ca LivingSocial deruleaza un plan ce urmareste ieftinirea ofertelor cu 50% si ca un agent de vanzari care umfla preturile eludeaza politica companiei si isi risca slujba.

In acelasi timp, purtatorul de cuvant al companiei a declarat ca pot exista si oferte care sa scape de vigilenta sistemului, dar ca un agent de vanzari nu ar trebui sa recurga la astfel de practici.

„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
Opt din zece români preferă să cumpere online pentru a câștiga timp, peste media din Uniunea Europeană, într-o țară profund divizată între urban și rural, între adopție foarte...
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american
Crizele multiple anunțate de către Nouriel Roubini, cunoscutul economist din Statele Unite, au lovit lumea după ce războaiele din Ucraina și Israel, precum și blocarea traficului maritim din...
#groupon, #Living Social, #inflatie preturi, #site reduceri , #Stiri Companii