Optimizarea campaniilor de trade este tema centrala a celei de-a doua editii a evenimentului Trade Marketing Congress, care se va desfasurain data de 27 februarie 2013, la Ramada Bucharest Parc.
Trade Marketing Congress este singurul eveniment destinat profesionistilor din domeniu, activi in FMCG. Abordeaza integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuand cu concepte si mecanisme si incheind cu implementarea, analiza si optimizarea. Evenimentul este interactiv, cu durata de o zi, format conferinta, structurat in paneluri de discutii. Fiecare panel cuprinde reprezentanti ai furnizorilor, retailerilor si specialistilor in servicii (marketing, merchandising, research).
Anul acesta, dezbaterile sunt organizate in patru paneluri interactive:
Panelul 1: Dinamica investitiilor in trade marketing
Teme de discutie: Tendinte. Inovatii. Factori de influenta. Analize 2012. Previziuni 2013.
Panelul 2: Inovatie si eficienta in trade marketing
Teme de discutie: Creativitate. Concepte si mecansime noi. Benchmark-uri ale eficientei in trade marketing. Solutii de eficientizare a programelor de trade marketing.
Panelul 3: Diferentiere si profitabilitate
Teme de discutie: Creativitatea in slujba diferentierii. Rolul si rentabilitatea exclusivitatilor. Studii de caz.
Panelul 4: Workshop - Campanii de succes
Analiza aprofundata a conceptului, mecanismului, procesului de implementare si a rezultatelor unor campanii de trade marketing derulate in 2012 in cele trei mari grupe de produse: alimentare, nealimentare si bauturi.