Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Educatie > Stiri Educatie
A   A   A

P&G transforma inca o sala de clasa intr-un spatiu sigur si primitor pentru elevii clasei pregatitoare

P&G transforma inca o sala de clasa intr-un spatiu sigur si primitor pentru elevii clasei pregatitoare
Bucuresti, 10 septembrie 2020 - P&G, compania care are in portofoliu marci precum Ariel, Pampers, Gillette si Fairy, a transformat a treia sala de clasa intr-un loc "ca acasa".
Cu ajutorul designerului de interior Adela Parvu, spatiul a fost reamenajat pentru a oferi copiilor o atmosfera prietenoasa, care sa stimuleze invatarea, tinand cont, in acelasi timp, de masurile de distantare impuse de noul context.

Pentru elevii clasei pregatitoare din cadrul Scolii Gimnaziale numarul 10 "Radu cel Mare", Targoviste, primul an de scoala va incepe cu o surpriza. P&G a renovat sala de clasa in care acestia vor invata, pentru a le oferi un proces de acomodare cat mai usor, odata cu prima lor experienta pe bancile scolii. Complet reabilitat si redecorat - de la pardoseala si pereti, pana la mobilier si elemente decorative, spatiul este definit de o atmosfera creativa si prietenoasa, in care cei mici se pot simti ca acasa.



(Sala de clasa inainte de renovare)

Designerul de interior Adela Parvu si echipa sa si-au propus sa creioneze un loc inspirat de povestile copilariei: formele rotunjite si culorile delicate se completeaza si formeaza un spatiu primitor si calduros, in timp ce mobilierul modular ofera flexibilitate si permite reasezarea bancilor, pentru a asigura distantarea sociala pentru siguranta elevilor.

(Sala de clasa dupa renovare)

"P&G si brandurile sale isi continua misiunea de a fi o forta a binelui si a cresterii, intr-o perioada in care comunitatile au nevoie de o si mai mare implicare din partea noastra. Astfel, continuam campania O Sala de Clasa ca Acasa cu o noua clasa care nu doar ca a fost reabilitata complet, dar este si pregatita sa respecte conditiile de distantare, pentru siguranta elevilor si a familiilor acestora", a spus George Carpov, Company Communications Manager P&G.

Programul O Sala de Clasa ca Acasa a fost lansat in 2018, odata cu renovarea unei sali de clasa din cadrul Scolii Generale Rasi, judetul Ialomita. In 2019, a doua editie a programului a ajuns in Scoala Gimnaziala Sohatu, judetul Calarasi. Aceasta initiativa isi propune sa imbunatateasca viata romanilor, transformand salile de clasa in spatii sigure, prietenoase si inspirationale, pentru a oferi celor mici un mediu adecvat pentru invatare. Selectarea scolilor beneficiare este realizata cu ajutorul ONG-urilor active in aceste zone - pentru cea de-a treia editie, Scoala nr. 10 din Targoviste a fost aleasa impreuna cu asociatia Act for Tomorrow.


Despre Procter & Gamble
P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. Comunitatea P&G desfasoara operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. Va rugam sa vizitati http://www.pg.com pentru noutati si informatii suplimentare despre P&G si brandurile sale.


Pentru mai multe informatii va rugam contactati:
Procter & Gamble
George Carpov, Company Communications Manager SEE North & Central
carpov.gb@pg.com, 0737 959 149
Facebook ShareTweet
 Marti, 15 Septembrie 2020, ora 17:03
 Autor:  Advertorial

 Articol citit de 410 ori

Cele mai citite
Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor