Pandemia a schimbat aproape cu totul strategiile bancilor de a face afaceri cu clientii persoane fizice. Astfel, BCR a implementat un nou sistem, prin care, daca vrei sa ajungi in fata unui lucrator de-al bancii, va trebui, mai intai, sa iti faci o programare telefonica sau prin e-mail.
Ziare.com iti explica, in cadrul rubricii "Profu' de bani", cum sa lucrezi cu banca fara sa iti bati prea mult capul.
"Odata cu implementarea noului sistem de programari, timpul de asteptare s-a redus la aproape 0 pentru clienti. Am inregistrat 33.000 de apeluri in primele doua zile. In prima zi, 60% din programari s-au facut de acasa, iar restul in fata unitatii. Procentul a crescut la 70% a doua zi. Ne asteptam ca, in doua saptamani, clientii sa se obisnuiasca cu aceasta procedura.
Ceea ce ne bucura este ca aproximativ 35%-40% dintre apelurile primite au fost rezolvate pe loc de consilierii dedicati, fara sa mai fie nevoie de o vizita in sucursala", au spus reprezentantii BCR.
Proiectul de programari a fost pornit, in regim pilot, in urma cu doua luni, in 12 unitati BCR din toata tara. In urma feedback-ului pozitiv din partea clientilor, a urmat implementarea in intreaga retea. Au fost introduse peste 600 de numere de telefon in retea, pentru a-i ajuta pe clienti sa se programeze, iar Contact Center-ul a ramas ca platforma de suport.
Rubrica "Profu' de bani" este sustinuta de BCR
Sfaturi care te salveaza de un posibil transfer fraudulos de bani
Cum faci rost de bani evitand sa te imprumuti
Metoda extrem de simpla de a economisi bani pentru cheltuieli previzibile ...citeste mai departe despre "Pandemia a schimbat strategia bancilor. Cum lucrezi cu creditorul, cu timp de asteptare zero" pe Ziare.com