“In 2011 se prevede o relansare pe piata francizelor, fapt ce va avantaja reluarea investitiilor in francize mai scumpe, de exemplu retail sau cele din sfera serviciilor ospitaliere, unde investitiile sunt mai mari”, a declarat pentru 3idei.ro in cadrul evenimentului Zilele Biz, Adrian Gheorghe, managing director, ThinkBig International.
Potrivit consultantului, francizele au fost cautate pe timp de criza, datorita sigurantei pe care o ofera o astfel deinvestitie.In opinia acestuia, in 2010 cele mai cautate francize au fost cele de food & beverage, respectiv restaurantele, fast-food-urile sau cafenelele.
“Investitorii au dorit astfel de francize datorita puterii de cumparare a clientilor si datorita chiriilor practicate de proprietarii de spatii comerciale”, a subliniat in interviul acordat 3idei.ro, Adrian Gheorghe.
“In 2011 se prevede o relansare pe piata francizelor, fapt ce va avantaja reluarea investitiilor in francize mai scumpe, de exemplu retail sau cele din sfera serviciilor ospitaliere, unde investitiile sunt mai mari”, a mai adaugat acesta.
Pentru cei ce isi doresc sa-si achizitioneze o franciza ieftina, consultantul spune ca cele mai avantajoase ar fi in productia de materiale publicitare, consultanta IT, francize de agentii imobiliare cum ar fi Century 21.
De asemenea, Adrian Gheorghe mai spune ca francizele din domeniul alimentar care au avut un ritm de crestere foarte sustinut, cum ar fi Fornettti sau Ana Pan sunt de asemenea foarte profitabile in aceasta perioada.
Potrivit acestuia, francizele ieftine sunt acele afaceri care presupun investitii pana in 10.000 euro si care nu practica taxa de intrare.
Articol citit de 3444 ori