Cele mai de succes 10 francize, in 2010

Duminica, 10 Ianuarie 2010, ora 00:22
16734 citiri
Cele mai de succes 10 francize, in 2010

Chiar daca 2009  a fost un an dificil pentru afaceri, in general, francizele sunt considerate in continuare o investitie profitabila. Bloombiz.ro iti prezinta 10 francize de succes.

Sunt cateva francize care au invins criza si continua sa prospere. Branduri precum Baskin-Robbins (pe locul 47) sau Midas (pe locul 230) francizeaza de mai bine de 80 de ani si continua cu succes.

1. Subway

Numar de francize:
31 445
Francizeaza din: 1974
Cost de startup: 84 300- 258 300$

Cu aproximativ 40 de magazine care se deschid in fiecare saptamana, peste tot in lume, Subway  se extinde exponential, incurajat de mesajul “Eat fresh!” si programul Footlong, de 5$ care deja a devenit un trend.

Se preconizeaza ca la inceputul lui 2010, Subway va depasi McDonald"s.

2. Mc'Donalds

Numar de francize: 25 801
Francizeaza din: 1955
Cost de startup: 999 900-1 842 700$

Mc'Donalds a inregistrat o crestere de 6% a profitului, in cel de-al treilea trimestru al lui 2009, in mare parte, datorita lansarii noului prods McCaffe Espresso.

Desi alte restaurante au inchis unitati, McDonald"s a deschis mai bine de 900 de noi restaurante numai in Statele Unite si inca 1000, in restul lumii.

3. 7-Eleven Inc.

Numar de francize: 35 141
Francizeaza din: 1964
Cost de startup: 40 500-775 300$

Succesul cresterii lantului de magazine universal 7-Eleven consta in know-how-ul care vine la pachet cu franciza.   Este cea mai mare franciza din lume, devansand McDonald’s inca din 2007.

4. Hampton Inn

Numar de francize: 1636
Francizeaza din: 1984
Cost de startup: 3 716 000-13 148 800$

Strategia pentru acest lant de hoteluri este sa-si pastreze standardele inalte, fara sa ii ignore pe turistii business ale caror fonduri au fost reduse din pricina crizei .

Aceasta strategie pare sa functioneze  pentru ca, in 2009, Hampton a deschis inca 150 de noi hoteluri.

5. Supercuts

Numar de francize: 1 028
Francizeaza din: 1979
Cost de startup: 111 000- 239 700$

Saloanele  de coafura Supercuts  au ca principal atu preturile rezonabile. Este cel mai valoros brand al Regis Corp, care include noua francize. 3 milioane de  oameni se tund in fiecare luna la saloanele Supercuts.

Anul trecut, desi alte saloane au dat faliment, Supercuts a reusit sa mai deschida inca 80 de noi saloane in Statele Unite.

6. H&R

Numar de francize:
4 502
Francizeaza din: 1956
Cost de startup: 26 427-84 094$

Inevitabilele schimbari ale legislatiei de taxe si impozite nu fac decat sa ajute la prosperitatea brandului H&R, o afacere bazata pe consultanta fiscala.

7. Dunkin Donuts

Numar de francize: 8 924
Francizeaza din: 1955
Cost de startup: 537 750 -1 765 300$

Celebritatea acestei francize vine din faptul ca Dunkin vinde anual mai multa cafea neagra decat orice restaurant din Statele Unite.

8. Jani-King

Numar de francize: 13 046
Francizeaza din: 1974
Cost de startup: 11 400- 35 050$

Compania care ofera servicii de curatatorie a deschis  anul trecut un serviciu de call-center non-stop, pentru a ajuta cu programarea si managementul francizelor. Anul acesta, va lansa un site interactiv  si echipament  pentru video conferinte, in 120 de sedii regionale.

9. Servpro

Numar de francize: 1478
Francizeaza din: 1969
Cost de startup: 102 250- 161 150 $

Desi a aparut in urma cu 40 de ani, compania si-a lansat prima campanie de publicitate la nivel national abia acum 5 ani, iar prima extindere international e planificata pentru acest an.

Cu toate acestea, Servpro este cea mai mare companie  de reconstructii dupa  calamitati din Statele Unite, iar in 2009 a facut primul sau milliard de $.

10. ampm MiniMarket

Numar de francize: 2 956
Francizeaza din 1979
Cost de startup: 1 835 823- 7 615 065$

Francizele din industria alimentara au cel mai mare success. Drept  dovada, numai anul trecut, francizele ampm MiniMarket au vandut 18 milioane de hot dogs.

Dacă “fiecare gospodină trebuie să știe să conducă statul”, orice bucureștean trebuie să știe să conducă PMB
Dacă “fiecare gospodină trebuie să știe să conducă statul”, orice bucureștean trebuie să știe să conducă PMB
Lenin a fost un vizionar, iar una din maximele lui, pe care o regasiti in titlu, pare a fi valabila si in Romania zilelor noastre... Aceasta este o radiografie a momentului politic actual, cu...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#afaceri, #cheie, #criza, #francize, #la , #Francize in Romania