Google limiteaza accesul marketerilor si publisherilor la informatiile privind cuvintele de cautare

Marti, 29 Octombrie 2013, ora 16:16
1577 citiri
Google limiteaza accesul marketerilor si publisherilor la informatiile privind cuvintele de cautare

Google a anuntat ca va limita drastic informatiile pe care companiile de marketing si publisherii le primesc despre cuvintele cheie care genereaza trafic pe site-urile acestora, o miscare care are ca scop o imbunatatire a politicilor de confidentialitate, informeaza adage.com.

Compania va furniza in continuare informatii despre cuvintele cheie pentru gasirea advertiserilor, insa, in urma acestor modificari, multe companii de marketing si numerosi publisheri se vor confrunta cu pierderi.

"Aceasta este una dintre cele mai mari pierderi de date cu care se confrunta marketerii in ultimii cinci ani", a declarat Seth Besmertnik, CEO Conductor, care sustine ca, in medie, jumatate din traficul de pe site-urile clientilor este obtinut din cautarea organica generata de implementarea unor tehnici de SEO (Search engine optimization).

Insa publisherii au in continuare acces la informatiile despre cele mai importante si populare 2.000 de cuvinte-cheie, insa nu in timp real si numai prin instrumentele Google pentru webmaster. Acest fapt limiteaza modalitatile prin care publisherii isi pot adapta continutul pentru a atrage un trafic mai mare in urma cautarii organice.

Modificarea anuntata de Google are un mare impact asupra strategiilor de marketing la nivel de media castigate (produsele media aparute in urma unui eveniment).

De-a lungul timpului, Google a limitat din ce in ce mai mult datele despre termenii de cautare disponibili pentru companiile de marketing si publisheri, in incercarea, potrivit companiei de internet, de a imbunatati politicile de confidentialitate.

Modificarea operata de Google nu va avea un efect resimtit imediat, insa ar putea avea impact asupra unor site-uri precum The Huffington Post si Demand Media, care creeaza continuturi incarcate de cuvinte cheie pentru a atrage trafic in urma cautarii organice.

Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Google a extins accesul la aplicația Gemini, deschizând posibilitatea utilizării sale chiar și pentru telefoanele mai vechi, începând cu cele care rulează Android 10. Aplicația Gemini,...
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Apple a lansat oficial în Statele Unite, pe 2 februarie, primul său headset de realitate mixtă, Apple Vision Pro. Acesta vine cu o ofertă bogată de peste 600 de aplicații și jocuri special...
#cautare google, #cuvinte cheie Google, #SEO Google, #informatii Search Engine Optimization , #stiri Google