Afacerea BMW, Schengen și pandemia: Cum arată campania online de mii de euro a PSD-PNL împotriva USR. Reacția lui Cătălin Drulă

Luni, 24 Octombrie 2022, ora 03:25
632 citiri
Afacerea BMW, Schengen și pandemia: Cum arată campania online de mii de euro a PSD-PNL împotriva USR. Reacția lui Cătălin Drulă
PNL și PSD s-au aliat împotriva USR-ului FOTO Hepta

În ultimele săptămâni, PNL și PSD au investit câteva mii de euro într-o intensă campanie online împotriva USR, prin zeci de reclame pe Facebook, site-uri de știri ori Youtube.

Într-un interviu pentru Ziare.com, liderul USR, Cătălin Drulă, vorbește despre o încercare de a îngropa opoziția prin minciună și manipulare.

Pe 12 octombrie, Ziare.com scria despre cum PNL a inițiat mai multe campanii plătite pe Facebook împotriva lui Cătălin Drulă cu privire la licitația de BMW-uri făcute de Poliția Română. Concret, liberalii au avut pe Facebook trei campanii care în total au patru reclame, iar toate duc către un site pus la punct de către PNL în care îl acuză pe Cătălin Drulă că răspândește minciuni.

FOTO Captură Facebook

Conform Meta, compania mamă a Facebook, campaniile au fost plătite de către pagina de Facebook a Partidului Național Liberal, care a băgat aproximativ 4.000 de lei și a ajuns să fie văzută de aproximativ 700.000 de persoane.

Reclama propriu-zisă duce către site-ul https://landing.pnl.ro/drula-minte/, unde liberalii susțin că „Drulă minte. PNL demască dezinformarea cu documente. Drulă a semnat contractul de finanțare în scandalul BMW. Acum se face că "a uitat". Ministrul Bode face public documentul. Drulă folosește o licitație transparentă și legală, pe care a aprobat-o în 2021, pentru a minți și a câștiga el capital electoral”, se arată pe site-ul liberalilor.

PSD a urmat exemplul

O săptămână mai târziu, și PSD a inițiat două campanii pe Facebook împotriva USR, dar care, spre deosebire de PNL care a avut 4 reclame, social-democrații au creat 28. Totodată, PSD a plătit aproape triplu pentru reclamele de pe Facebook: 12.000 de lei (aproape 2.500 de euro), care au fost fost văzute de către 1.3 milioane de persoane.

La fel ca și în cazu liberalilor, reclamele PSD ducă către un site special construit pentru a ataca reprezentați ai USR-ului. În cazul de față, anunțurile publicitare ale social-democraților conduc către https://www.psd.ro/dezvaluiri/tunul-dat-de-usr-in-pandemie/, unde se vorbește despre „tunul de 1 miliard de euro dat de usr în pandemie”. Pe aceeși pagină, PSD îi atacă pe foștii miniștri ai Sănătății de la USR Vlad Voiculescu, respectiv Ioana Mihăilă, pe motiv că aceștia ar fi făcut „achiziții pe bandă rulantă” în domeniul sănătății pe banii românilor.

Liberalii au plu ...citeste mai departe despre "Afacerea BMW, Schengen și pandemia: Cum arată campania online de mii de euro a PSD-PNL împotriva USR. Reacția lui Cătălin Drulă" pe Ziare.com

#coalitie pnl psd, #alianta PNL PSD, #opozitie, #catalin drula, #reclame Facebook , #Stiri Guvern