Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Hardware > Laptopuri
A   A   A

OnLaptop.ro: Cum sa beneficiezi de diagnosticare gratuita intr-un service cu experienta?

OnLaptop.ro: Cum sa beneficiezi de diagnosticare gratuita intr-un service cu experienta?
Daca te confrunti cu un laptop defect si vrei sa-l repari, prima etapa de care trebuie sa treci este diagnosticarea.
In general diagnosticarea reprezinta un serviciu reparatii laptop diferit si se taxeaza ca atare. Firmele de reparatii practica diferite preturi pentru diagnosticare.

La Onlaptop, de exemplu, diagnosticarea costa intre 100 si 250 de lei si gratuit in conditiile in care reparatia se va face in service-ul nostru. Pretul variaza foarte mult pentru ca exista diagnosticari mai simple si respectiv diagnosticari mai complexe, mai consumatoare de timp.

Prin urmare, daca ai un laptop cu un defect despre a carui cauza nu stii nimic si ai un buget redus pentru reparatie, primul lucru la care te vei gandi este ca trebuie sa platesti si aceasta diagnosticare, in afara de operatiunile de reparatie propriu-zise.

Exista vreo cale prin care poti evita aceasta taxa de diagnosticare intr-un centru de reparatii laptop?

Da. Iata care este aceasta. La Service Laptop Onlaptop, centru de reparatii laptop, poti beneficia de diagnosticare gratuita, cu singura conditie de a efectua reparatia tot aici. Acest lucru este in avantajul clientilor din mai multe puncte de vedere:

  • clientul nu plateste taxa separata de diagnosticare
  • clientul nu se plimba cu laptopul de la un service la altul
  • Onlaptop, firma care pune diagnosticul, va sti in continuare ce trebuie facut
  • laptopul va fi reparat intr-un timp mai scurt, pentru ca deja se afla in posesia celui care a facut diagnosticul, iar la cerearea clientului se poate trece la reparatia propriu zisa.

Si totusi, ce reprezinta diagnosticarea intr-un centru de reparatii laptop?

Diagnosticarea este prima etapa prin care un laptop este verificat in mod amanuntit pentru a se formula o cauza pentru defectul manifestat. Desigur, in practica unele defecte sunt mai usor de diagnosticat, in timp ce altele necesita mai mult timp si mai multa implicare din partea tehnicienilor.


Iata cum decurge un proces de diagnosticare tipic intr-un centru de reparatii laptop:

  1. Clientul vine cu un laptop defect in service si solicita diagnosticare pentru ca nu stie de ce laptopul se manifesta intr-un anume mod
  2. Tehnicienii verifica laptopul intr-o prima etapa - exterior, hard disk, memorie, placa de baza, incarcator, mufa de alimentare etc. Daca se detecteaza in aceasta faza cauza defectului, operatiunea se opreste aici si se poate continua cu reparatia.
  3. Daca dupa prima etapa de diagnosticare, nu exista un raspuns sigur cu privire la cauza problemei unui laptop, mai departe se fac verificari amanuntite. In general aceste verificari in detaliu presupun dezasamblarea laptopului, piesa cu piesa. Fiecare componenta se testeaza cu scopul de a fi detectata cea defecta. Aceasta este de fapt si etapa cand sunt depistate adevaratele cauze ale unor defecte de laptopuri.

Cat dureaza diagnosticarea unui defect?

Raspunsul este foarte variat si este evident de ce spunem acest lucru. Sunt defecte minore care se pot diagnostica in doar cateva minute si defecte "ciudate", majore, aparent "atipice" care sunt mult mai consumatoare de timp si energie. Dar in general operatiunea de diagnosticare poate dura in medie 1- 2 zile.

Chiar daca la prima vedere ati spune ca diagnosticarea pare o actiune simpla, nu este deloc asa. In anumite situatii, diagnosticarea poate dura chiar si cateva zile. Asta pentru ca unele simptome sunt similare cu cele aferente altor defecte.

Daca tehnicianul se grabeste sa puna un diagnostic, pentru ca este presat de catre client, risca sa formuleze un diagnostic eronat. Evident in acest caz reparatia nu poate avea succes, pentru ca data suferi de stomac si te operezi la inima, nu ai cum sa te simti in continuare mai bine.


In legatura cu reparatii laptop trebuie de asemenea sa specificam ca toate operatiunile asupra echipamentelor clientilor se fac doar la cererea lor expresa. Doar cand clientul solicita diagnosticare se poate face acest lucru. Doar atunci cand clientul isi da acceptul pentru reparatie, in urma unei diagnosticari, tehnicianul poate demara operatiunile specifice.
Facebook ShareTweet
 Marti, 18 Decembrie 2018, ora 11:38
 Autor:  Advertorial

 Articol citit de 1644 ori

Cele mai citite
Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor