Cei mai cunoscuti oameni de business si programul 1NSPIRING vin la Bucuresti Business Days 2018

Marti, 27 Noiembrie 2018, ora 11:11
1906 citiri
Cei mai cunoscuti oameni de business si programul 1NSPIRING vin la Bucuresti Business Days 2018

Cel mai mare eveniment de business din Capitala, Business Days, aduce un line-up de speakeri de top si continut premium adaptat nevoilor oamenilor de business, dar si cu un program international dedicat antreprenorilor - 1NSPIRING Day.

Bucuresti Business Days 2018 reuneste cei mai importanti antreprenori, manageri si profesionisti cu peste 18 ani de expertiza acumulata in management, leadership, strategie, vanzari, resurse umane, online marketing, comunicare integrata si PR, finantarea afacerii, internationalizare, inteligenta emotionala, care vor sustine 60 de conferinte si seminarii cu continut relevant pentru toate industriile de business.

Participarea la aceste manifestari le vor aduce participantilor beneficii imediate: ei vor putea folosi informatiile, resursele, soft-urile de business, instrumentele noi si metodologiile oferite de speakeri (unele in valoare de peste 10.000 de euro), nu doar pentru a-si imbunatati performantele profesionale, ci si pentru dezvoltarea afacerii.

Cei mai cunoscuti oameni de business si experti iti dau intalnire la Bucuresti Business Days

Participantii la Bucuresti Business Days vor avea ocazia de a interactiona cu oameni de business - antreprenori, top manageri, investitori si experti cu experienta precum Marius Ghenea, Radu Georgescu, Radu Atanasiu, Dragos Petrescu, Dragos Anastasiu, Felix Patrascanu, Bogdan Comanescu, Bogdan Putinica, Silviu Hotaran, Dan Mocanu, Petre Nicolae, Adrian Cioroianu, Mihaela Muresan, Sorin Faur, Octavian Badescu, Razvan Ziemba, Erik Barna, Ovidiu Toader, Sebastian Vaduva, Adrian Ionel, Elena Badea, Eusebiu Burcas, dar si o serie de specialisti recunoscuti in intreaga lume precum Natanael Costea (Australia) sau Bart Jenezon (Olanda).

Acestia le vor impartasi participantilor lectiile invatate din propriile business-uri si informatii legate de subiecte de interes pentru mediul de business precum digitalizare, criza din piata muncii, internationalizare, strategii de dezvoltare, reorganizarea companiilor si altele. La final, participantii vor putea lua acasa nu doar informatiile primite, ci vor primi de la speakeri si prezentarile, recomandarile si instrumentele care sa-i ajute in munca lor.

Tema centrala a evenimentului este legata de conceptul SMART - "SMART City, SMART Business, SMART People", iar temele manifestarilor au fost alese astfel incat sa raspunda nevoilor identificate in cercetarea realizata de Business Days in randul antreprenorilor si managerilor din zona Bucuresti - Ilfov. in perioada februarie 2018-octombrie 2018.

Dezvoltarea parteneriatelor strategice, ultima pe lista de preocupari a antreprenorilor

Studiul Business Days, care a sondat modul in care antreprenorii din regiunea Bucuresti - Ilfov isi distribuie energia, arata ca majoritatea oamenilor de afaceri locali nu sunt preocupati de consolidari si sinergii, desi aloca cel mai mult timp dezvoltarii afacerii.

Pe locul doi in topul preocuparilor acestora se afla activitati legate de comunicarea si implementarea misiunii, viziunii si a obiectivelor strategice ale organizatiei. Pentru marketing (mix de produse si servicii, pozitionare si politici comerciale) insa investesc mai putina energie decat in dezvoltarea personala.

Undeva la baza listei se afla managementul fluxului de numerar, intelegerea sistemului de fiscalitate si a legislatiei care reglementeaza domeniul de activitate al companiei si controlul bugetului de venituri si cheltuieli.

Cea mai putin importanta activitate in perceptia antreprenorilor e identificarea unui partener de business. Cat despre dezvoltarea profesionala proprie, investesc cel mai mult in dezvoltarea abilitatilor de a lua decizii.

Spre deosebire de antreprenori, atentia directorilor generali e indreptata spre legislatie

Daca in randul antreprenorilor conformitatea cu legea nu e declarata ca fiind o prioritate, asigurarea respectarii legii care guverneaza activitatea companiei si etica in afaceri sunt activitatile care preocupa cel mai mult directorii generali ai societatilor din sud-estul tarii.

Tot in contrast cu oamenii de afaceri, o mare parte din timpul managerilor e alocat dezvoltarii parteneriatelor strategice si, astfel, a consolidarii business-ului. Asta fiindca cresterea accelerata a afacerii poate prezenta un risc daca nu e gestionata corect, drept care managerii declara ca dezvoltarea si implementarea strategiei comerciale in conformitate cu obiectivele organizatiei e vitala.

Managerii sunt in schimb preocupati de dezvoltare profesionala si investesc mult in dezvoltarea atentiei pentru detalii, a abilitatilor de comunicare si modalitati de sondare a perceptiei consumatorilor si clientilor.

Marketerii pun mare accent pe automatizarea muncii in departament

Managerii din departamentele de marketing ale companiilor din sud-estul tarii consuma cel mai mare volum de energie pe procesele de automatizare din departamente si, prin urmare, cea mai putina atentie pe recrutarea noilor talente.

Sunt, de asemenea, preocupati de coordonarea si managementul echipei si de activitati specifice ale functiei: studii de piata, identificarea furnizorilor potriviti pentru realizarea si implementarea planului de marketing, generarea de continut specific obiectivelor de campanie, dar si masurarea rezultatelor. Tot ei se ocupa de managementul brand-urilor si de planificarea si organizarea activitatii de comunicare, desi declara ca acestea nu sunt prioritati.

Marketerii se confrunta insa cu provocari atunci cand vine vorba despre abilitatea de a organiza, planifica si prioritiza munca, prin urmare, sub aspectul dezvoltarii personale, declara ca investesc cel mai mult in dezvoltarea acestor capacitati.

Managerii de resurse umane nu se grabesc cu digitalizarea

Planificarea si implementarea proiectelor de digitalizare sunt ultimele pe agenda specialistilor HR. In schimb, sunt preocupati cu precadere de identificarea formulelor de gestionare eficienta a relatiei dintre angajat si angajator, iar pentru acest obiectiv investesc cea mai multa energie in dezvoltarea personala a angajatilor.

Declara ca sunt interesati si de parteneriate strategice, colaborarea cu alte departamente si, in general, mentinerea unui mediu de lucru pozitiv. Managementul performantei e insa prioritar in ce priveste dezvoltarea personala a coordonatorilor de resurse umane, insa investesc cu precadere si in tehnici de identificare a nevoilor clientilor.

Cat despre dezvoltarea profesionala a angajatilor, cel mai mare accent, conform studiului, se pune pe abilitatea de a lua decizii si de a rezolva rapid si eficient provocarile cu care se confrunta.

Apoi, se pune mare accent pe capacitatea de comunicare, in special de ascultare activa si sunt importante si abilitatile de planificare si prioritizare. La baza listei aspectelor in care se investesc timp si energie sta respectul fata de actul muncii.

Aceste categorii de specialisti au insa provocari comune, pe care le listeaza drept cele mai stresante situatii cu care se confrunta la locul de munca. Pierderea unui angajat foarte valoros pentru companie, spun ei, provoaca cea mai mare anxietate in randul celor care sunt influentati de aceasta situatie in munca de zi cu zi.

Apoi, oboseala cronica si epuizarea sunt marcate ca factori de stres in organizatie, al egalitatea cu gasirea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala, provocare ce poate afecta serios performanta la locul de munca.

Antreprenorii, in centrul atentiei, prin sesiuni intensive de antreprenoriat si programul 1NSPIRING DAY

Ziua de 13 decembrie 2018 prilejuieste un festival de antreprenoriat la Bucuresti Business Days 2018.

Cei mai cunoscuti mentori din zona de antreprenoriat, business angels si investitori vin la eveniment cu trei masterclass-uri dedicate antreprenorilor: Marius Ghenea aduce bine-cunoscutul Masterclass intensiv de antreprenoriat, Radu Georgescu a pregatit un masterclass special cum sa gandim un business/produs la nivel glogal dedicat antreprenorilor din zona de tehnologie iar Cristian Onetiu ii provoaca pe antreprenorii care vor participa sa isi construiasca afaceri "ca afara".

De asemenea, in 13 decembrie antreprenorii pot participa la 1NSPIRING Day, una dintre cele mai apreciate serii de seminarii de business din Europa. 1NSPIRING Day vine cu un model nou de business, structurat pe patru workshop-uri intensive, sustinute de Bart Jenezon (care a condus companii precum WeQu, Business Academy, NuGuRu, NF.TV Lab, Newformation).

Workshop-ul care se bucura de succes peste tot pe unde ajung, provoaca antreprenorii sa-si analizeze ideile si afacerile dintr-o perspectiva noua, astfel incat sa poata determina influentele contextului de business in propriul plan de afaceri. Sesiunile sunt dedicate deopotriva startup-urilor si antreprenorilor concentrati scale-up, cat si celor aflati la inceput de drum.

Parteneri: UniCredit, Fan Courier, Peugeot, Groupama Asigurari, Chivas The Venture, Promer Group, EOKEY.RO, Termene.ro, Zitec, Pony Car Sharing, glo, LifeCare, Trandafir & Associates, SMS Advert, Instant Factoring, KEEZ, Arobs Transilvania

Parteneri logistici: Promer Group, Dallmayr, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Chivas The Venture, Subway, Mc Donald's, Sara Green

Comunitati suport: ANIS, NRCC, BizzClub, AHK, Aiesec, GPeC

Parteneri media: Ziare.com, Business24.ro, Wall Street, Zelist Monitor, IQ-ads, Agerpres, Romania Libera, 9am, Adevarul, 24 fun online etc.

Despre Business Days

Business Days este cea mai complexa platforma de afaceri, dezvoltare profesionala si personala din Romania pentru antreprenori si manageri din toate domeniile de activitate.

Evenimentele Business Days sunt cele mai mari si de impact evenimente de business din Romania - in 2018 aceste evenimente au fost organizate in sapte orase din toate regiunile tarii: Timisoara, Cluj, Bucuresti, Brasov, Constanta, Iasi, Sibiu

Platforma Business Days cuprinde peste 65 de evenimente organizate, servicii de promovare inteligenta cu lead capturing, servicii de generare de lead-uri, evenimente business -corporate, Business Days TV - un canal video de educare si informare, studii de piata.

Evenimentele Business Days sunt singurele evenimente din Romania care aplica studii de cercetare pentru a afla problemele si provocarile cu care se confrunta antreprenorii si managerii locali, astfel incat temele si actiunile evenimentului sa raspunda nevoilor actuale ale participantilor; mai mult, este singurul eveniment care isi alege speakerii, profesionistii si expertii in baza unei evaluari date de comisii de validare a acestora.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Mihai Trăistariu angajează cameristă, cu salariu negociabil. Ce pretenții are: ”Fetele tinerele fușeresc”
Mihai Trăistariu angajează cameristă, cu salariu negociabil. Ce pretenții are: ”Fetele tinerele fușeresc”
Cântărețul Mihai Trăistariu are câteva apartamente pe care le închiriază pe litoralul românesc, la Mamaia, drept pentru care artistul a anunțat că își dorește să angajeze o cameristă...
Greva poștașilor nu a afectat distribuirea pensiilor. Banii au ajuns la timp, anunță Poșta Română
Greva poștașilor nu a afectat distribuirea pensiilor. Banii au ajuns la timp, anunță Poșta Română
Toate drepturile bănești au fost distribuite către pensionari până la jumătatea lunii aprilie, transmite Compania Națională "Poșta Română" joi, 18 aprilie. Conform operatorului...
#Bucure ti Business Days 2018 , #Afaceri de succes