Pe 17- 18 septembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel din Capitala, va avea loc cea de-a treia editie Marketing B2B, cel mai mare eveniment dedicat marketingului business-to-business.
Editia din acest an se desfasoara pe parcursul a doua zile, ce vor cuprinde sesiuni de conferinte intensive si un training avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence, se arata intr-un comunicat de presa al organizatorilor.
Marketing B2B va aduce in prim plan strategii de integrare eficienta in mixul de marketing, strategii de generare a leadurilor de vanzari, realizarea unui plan de marketing strategic si tactici de dezvoltare a brandurilor.
Sesiunile de conferinte (17 septembrie) vor prezenta cele mai bune strategii de marketing integrat pentru jucatorii B2B, implementarea cu succes a campaniilor folosind resurse limitate si solutii utile pentru derularea campaniilor in mediul digital.
Cea de-a doua zi a evenimentului, (18 septembrie), este dedicata trainingului avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence ce are o experienta de peste 24 de ani in industrii variate, precum: domeniul farmaceutic, Food & Drinks, Bunuri de larg consum, Servicii Financiare, Advertising, Servicii Business. Trainingul de o zi isi propune sa ofere jucatorilor B2B, idei si solutii aplicabile pentru cresterea vanzarilor, pasii necesari pentru succesul promovarii unui brand si tactici pentru strategia de marketing B2B.
Mai multe detalii cu privire la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial: .