Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Idei afaceri > Cum faci bani
A   A   A

Cum sa identifici o companie legitima de network marketing

Cum sa identifici o companie legitima de network marketing
Cu o rata a somajului deloc de neglijat si o majorare constanta a costului vietii, multi romani sunt interesati in alte moduri de a produce bani sau de a-si suplimenta veniturile lunare astfel incat sa isi poata asigura stilul de viata cu care s-au obisnuit.
A te alatura unei companii de vanzari directe sau uneia de network marketing devine o optiune viabila, insa alegerea companiei potrivite este adesea o provocare ce comporta o anume doza de risc, fiindca diferentele intre companiile legale de vanzari directe (sau MLM) pe de-o parte si schemele piramidale ilegale pe de alta sunt, si mai adesea, greu de sesizat.

Doamna Michelle Siddy, Director de Vanzari pentru WorldVentures Europa de Nord, puncteaza: "Companiile de vanzari directe sunt adesea confundate cu schemele piramidale si asta face ca unii consumatori sa se eschiveze atunci cand sunt abordati, in acest context, de un reprezentant independent de vanzari."

Conform unui raport dat publicitatii de Federatia Mondiala a Asociatiei de Vanzari Directe (World Federation of Direct Selling Association - WFDSA), desi economia mondiala cunoaste o recesiune evidenta, companiile de vanzari directe continua sa se dezvolte si sa ofere venituri multor intreprinzatori si oameni de vanzari.

Acest raport arata ca, in 2015, 103 milioane de vanzatori independenti totalizau 184 miliarde de dolari SUA volum de vanzari generate in tarile membre, reprezentand o crestere de 7.7% fata de anul 2014 si asta fara a lua in calcul volumele generate pe piata Chinei continentale.

Experienta amara a unor scheme piramidale din anii '90 precum Caritas, Gerald s.a.m.d. explica partial o oarecare reticenta a pietei romanesti, in care companii perfect legitime si legale de vanzari directe sau network marketing se confrunta cu situatia paradoxala in care sunt puse in fata unor acuzatii nedrepte si trebuie sa-si apere modelul de business care, din ignoranta, scepticism sau chiar din rea-vointa a fost incorect asimilat schemelor piramidale.

De unde si nevoia de a oferi oamenilor informatii corecte care sa-i ajute sa discearna in cunostinta de cauza si sa nu discrimineze un model de a face afaceri la fel de legitim ca oricare altul.

Iata cateva lucruri ce trebuie luate in considerare atunci cand dorim sa intelegem care sunt diferentele dintre o schema piramidala ilegala si o companie de vanzari directe sau de multi-level marketing, aceasta din urma reprezentand o oportunitate de afaceri perfect legitima si legala:

Vanzari directe vs schema piramidala ilegala

Asa cum si numele o sugereaza, o schema piramidala este o organizatie ierarhic structurata in care noii recruti formeaza baza piramidei si ofera venituri membrilor situati mai sus pe nivelele piramidei.

Obiectivul este acela de a recruta noi membri pe nivelurile de mai jos ca sa poti face bani in loc sa vinzi ceva sau sa investesti banii in ceva. Cu cat mai multi oameni recrutezi, cu atat mai multi bani faci.

In realitate, insa, foarte putini oameni din apropierea bazei piramidei chiar ajung sa faca bani. Cateodata, schemele piramidale pot desface produse sau servicii, dar in realitate se bazeaza in primul rand pe banii care se fac din recrutarea noilor membri in organizatie. Astfel, schemele piramidale pot fi recunoscute daca recrutarea noilor membri in companie este mai importanta decat vanzarea unui produs sau serviciu.

"Multi-level marketing este o strategie de vanzari unanim recunoscuta, pe care anumite companii o folosesc ca sa-si sporeasca vanzarile de produse sau servicii. Acest sistem presupune stimularea fortelor de vanzari prin oferirea unui comision la vanzarea de produse sau servicii generate de membrii (noi sau deja existenti) din compania respectiva. Vanzarea produsului sau serviciului este cel mai important obiectiv, in timp ce cresterea dimensiunii fortei de vanzari - pentru a realiza mai multe tranzactii - cade pe planul doi", concluzioneaza doamna Siddy.

WorldVentures este un bun exemplu al unei astfel de companii. Reprezentantii de vanzari vand abonamente ale unui club de lifestyle si calatorii pe nume DreamTrips. Abonamentul permite membrilor accesul la mai mult de 6.500 de pachete de vacanta DreamTrips in decursul unui an.

Aceste pachete sunt rezervate in mod exclusiv membrilor, fiind oferite la tarife de abonat. Compania ofera, de asemenea, celor doritori si ocazia de a deveni parte a fortei de vanzari, a vinde abonamente DreamTrips si a inscrie la randul lor noi Reprezentanti Independenti care vor vinde abonamente la randul lor.

Valoarea adaugata a acestei companii deosebite rezida astfel in beneficiile de lifestyle si associate ale acestui statut de Reprezentant Independent.

Despre WorldVentures

WorldVentures Marketing LLC este o companie cu capital privat cu sediul general in Plano, Texas, SUA care vinde abonamentele unui club de vacanta si oferind o plaja larga de produse si experiente de calatorie.

Obiectivul companiei este de a-si ajuta Reprezentantii Independenti, Membrii DreamTrips™ si angajatii sa dobandeasca mai multa distractie, libertate si implinire in viata lor.

WorldVentures foloseste modelul vanzarilor directe pentru a desface si pune pe piata aceste abonamente prin intermediul unor Reprezentanti Independenti si membri ai clubului in 34 de tari.

Pentru mai multe infornatii, te rugam acceseaza www.worldventures.com.
Facebook ShareTweet
 Marti, 01 August 2017, ora 11:29
 Autor:  Advertorial

 Articol citit de 4349 ori

Cele mai citite
Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor