Performanta in stomatologie si in marketing online

Marti, 23 Ianuarie 2018, ora 11:45
2594 citiri
Performanta in stomatologie si in marketing online

Crystal Dental Clinic creste nivelul stomatologiei de peste 17 ani, e una dintre cele mai dinamice clinici dentare din Bucuresti, 10 cabinete dotate cu echipamente stomatologice "state of art", o echipa de peste 20 de specialisti si o dorinta constanta de a face performanta.

Provocarea 2017

Construirea unui mix de marketing online integrat, pentru generarea de programari in clinica si pentru amplificarea brand awareness-ului.

Am pornit

In Martie 2017 in urma unui audit, implementand strategia de marketing digital. Preluasem atunci un site cu 2000 de vizitatori, iar in Aprilie, dupa ce activasem canalul Search Engine Marketing, dublasem traficul si implicit cererile de programari online.

A urmat apoi

Extinderea colaborarii, integrand solutia Craft Email Marketing in procesele de comunicare ale clinicii. In Iunie preluam comunicarea in retele sociale, mixand planurile lunare editoriale cu bugetul de advertising, accelerand cresterea programarilor si a awareness-ului online.

Promisiunea brand-ului

A fost sustinuta prin content marketing, publicand constant clipuri video si articole educationale in domeniul stomatologic, campanii de blogeri pentru vizibilitatea marita in sfera influencerilor si in motoarele de cautare.

Apoi am inceput constructia unui model de performance marketing, cu o echipa implicata in toate activitatile de marketing, optimizand constant comunicarea online si campaniile gestionate.

In iulie 2017

Eram deja o echipa dedicata clinicii, formata din Crystal Dental Clinic, Craft Interactive si sprijinul Vismark, moment in care am inceput sa gandim Business Inteligence, coreland audientele brand-ului cu datele obtinute de mixul de online, rezultatele financiare si comunicarea interna.

Apoi am dus lucrurile si mai departe

Descoperind greutati in schimbul fisierelor si informatiilor de la distanta si o clara nevoie de optimizare a proceselor. Am construit un workflow personalizat cu Cloud si solutie de Task Management, prin care schimbam usor de la distanta livrabilele produse necesare intregului mix de marketing digital, astfel am eficientizat procesele interne de marketing.

In fiecare luna

Activam promotii planificate, cu mesaje distribuite in intregul mix de comunicare: de la campanii YouTube, Facebook cu Instagram, board-uri offline stradale si in clinica, SMS-uri pe telefoane mobile si pana la campanii de remarketing personalizate in Google Adwords si automatizare in Email Marketing, pentru pacientii noi veniti la Crystal Dental Clinic.

Datele au devenit mai valoroase decat aurul

Si am inceput sa le integram, legand sistemul CRM de site si platforma de Email Marketing, astfel am finalizat impreuna constructia experientei brandului, multilateral accesibila celor care intra in lumea Crystal Dental Clinic.

Acum ne concentram mai mult intelegand dorintele si comportamentul pacientilor, si mai putin pe platforme sau procese. Stim care abonati la newsletter au aparate dentare sau implanturi, de exemplu... afisam mesaje personalizate audientelor care vad clipuri video sau care interactioneaza cu paginile din Social Media, personalizam si anunturile in cautarile lor pe Google Search, pe langa bannerele din reteaua de Display in campanii de remarketing.

La final de an

Crystal Dental Clinic sarbatorea 17 ani de performanta in stomatologie, iar noi ne bucuram ca am fost partasi la atingerea obiectivelor de marketing, care depaseau la final de an peste 1200 de clienti, plus numarul dorit de abonamente in clinica.

In anul 2017

Am obtinut o rata de conversie de 2.28%, peste 150.000 de oameni au vizitat site-ul formand o audienta premium de tip top spenders (mai multe femei cu varste intre 25-40 de ani).

Din campanii Google Adwords am numarat peste 5.9 mil de afisari, mai mult de 290 de cereri online de programari si peste 360 de telefoane obtinute.

In Social Media peste 1.5 milioane de oameni au vazut brandul cu un engagement de 15%, iar la finalul anului depaseam 22.000 de fani pe Facebook si clinica primeste o nota de evaluare de 4.9 (din 5) .

Acum spunem ca

"In ziua de astazi, simpla punere online a unui website si recomandarile pacientilor multumiti nu mai sunt suficiente pentru a avea mai multi vizitatori pe website si, ulterior, pacienti noi in clinica. Atragerea de clienti noi si fidelizarea celor existenti este un proces ce necesita timp, cunostinte, eforturi si resurse de care medicii stomatologici pur si simplu nu dispun. Parteneriatul cu Craft Interactive a venit la momentul oportun si astfel, strategia gandita indraznet si adaptata profilului clientilor clinicii a devenit eficienta si ne-a asigurat prezenta pe mai multe canale de comunicare. Rezultatul? O echipa ce se concentreaza doar pe actul medical si cresterea gradului de satisfactie a pacientilor; o multitudine de pacienti fideli si fericiti." (Sorina Blaj, Crystal Dental Clinic)

"Este fantastic sa ai un partener care crede in tine si care iti sustine propunerile impreuna cu o echipa care lucreaza cu entuziasm, pentru directii comune. In parteneriatul acesta se simte magia, pentru ca energia oamenilor nu este domolita de limite, ba din contra. Am doar cuvinte de apreciere pentru oportunitate, de multumire oamenilor pentru implicare, ca sa facem, cu adevarat, performanta in marketing online, intr-un domeniu extrem de competitiv." (Liviu Florescu, Craft Interactive)

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#agentie marketing online, #marketing online cabinet stomatologic , #Afaceri online