Universitatea din Bucuresti a acordat joi titlu de Doctor Honoris Causa profesorului american Philip Kotler, la propunerea Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (FJSC), in cadrul evenimentului Marketing 3.0.
Inaltul titlu academic a fost acordat profesorului Kotler, datorita prestigiul sau universitar si stiintific, la nivel mondial. Philip Kotler poate fi considerat unul din parintii fondatori ai marketingului contemporan, prin contributia sa stiintifica. El este creator, printre altele, al teoriei celor patru P in marketing - produs, plasare, pret si promovare, si al conceptului de societal marketing. Philip Kotler este autorul manualului clasic pentru programele de publicitate si marketing din intreaga lume, Managementul marketingului.
"Propunerea noastra, de acordare a titlului de Doctor Honoris Causa lui Philip Kotler, a fost facuta in momentul in care Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii s-a impus, in Romania, ca cea mai prestigioasa scoala pentru specializarea publicitate.In plus, rezultatele cadrelor didactice, studentilor si absolventilor ei i-au adus vizibilitate si recunoastere in plan european, pentru domeniile marketing si publicitate", a aratat decanul FJSC, Viorica Paus.
Philip Kotler se afla la Bucuresti pentru sustinerea trainingului certificat "Marketing-ul prin valori", adresat specialistilor in marketing. Biletele se comanda online, prin completarea formularului de inscriere.