Philip Kotler primeste titlul de Doctor Hororis Causa

Joi, 31 Mai 2012, ora 15:35
2162 citiri
Philip Kotler primeste titlul de Doctor Hororis Causa

Universitatea din Bucuresti a acordat joi titlu de Doctor Honoris Causa profesorului american Philip Kotler, la propunerea Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (FJSC), in cadrul evenimentului Marketing 3.0.

Inaltul titlu academic a fost acordat profesorului Kotler, datorita prestigiul sau universitar si stiintific, la nivel mondial. Philip Kotler poate fi considerat unul din parintii fondatori ai marketingului contemporan, prin contributia sa stiintifica. El este creator, printre altele, al teoriei celor patru P in marketing - produs, plasare, pret si promovare, si al conceptului de societal marketing. Philip Kotler este autorul manualului clasic pentru programele de publicitate si marketing din intreaga lume, Managementul marketingului.

"Propunerea noastra, de acordare a titlului de Doctor Honoris Causa lui Philip Kotler, a fost facuta in momentul in care Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii s-a impus, in Romania, ca cea mai prestigioasa scoala pentru specializarea publicitate.In plus, rezultatele cadrelor didactice, studentilor si absolventilor ei i-au adus vizibilitate si recunoastere in plan european, pentru domeniile marketing si publicitate", a aratat decanul FJSC, Viorica Paus.

Philip Kotler se afla la Bucuresti pentru sustinerea trainingului certificat "Marketing-ul prin valori", adresat specialistilor in marketing. Biletele se comanda online, prin completarea formularului de inscriere.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Google a anunțat lansarea unei noi aplicații de productivitate. Ce funcții oferă
Google a anunțat lansarea unei noi aplicații de productivitate. Ce funcții oferă
Google a anunțat lansarea unei noi aplicații de productivitate, Google Vids, concepută pentru a optimiza crearea prezentărilor animate în mediul corporate. Aceasta a fost prezentată în...
Elon Musk vrea să taxeze noii utilizatori X pentru a fi sigur că nu sunt boți. Cât trebuie plătit pentru a posta pe fostul Twitter
Elon Musk vrea să taxeze noii utilizatori X pentru a fi sigur că nu sunt boți. Cât trebuie plătit pentru a posta pe fostul Twitter
Proprietarul platformei de socializare X, Elon Musk, a decis să impună o taxă utilizatorilor noi ai serviciului. Scopul este de a se asigură că nu sunt boți. Fostul Twitter a impus deja o...
#Philip Kotler Honoris Causa, #Doctor Honoris Causa Jurnalism, #Facultatea de Jurnalism eveniment , #Cum faci bani