Profitul Interbrands se bazeaza doar pe tigari

Marti, 12 Ianuarie 2010, ora 10:03
2955 citiri
Profitul Interbrands se bazeaza doar pe tigari

Interbrands, cel mai mare distribuitor de bunuri de larg, a obtinut in 2009 un profit mai mare fata de 2008 datorita majorarii accizelor, care au crescut pretul tigarilor cu aproximativ 30%.

"Vanzarile in valoare realizate de divizia noastra de tigari au fost in crestere cu 22% anul trecut fata de 2008, datorita majorarii accizelor resimtite in pret si a mixului de produse si in ciuda accentuarii pietei negre si a scaderii volumelor distribuite", a declarat Rand Sherif, CEO-ul Interbrands, pentru Ziarul Financiar.

Divizia de cosmetice a grupului Interbrands a fost afectata, pe de o parte de diminuarea consumului, si pe de alta parte de hotararea P&G de a renunta la externalizarea distributiei de produse cosmetice (beauty care) in marile retele de magazine.

In 2009 Interbrands a intermediat vanzari de 1,13 miliarde euro, cu 12% mai mult fata de 2008, iar cea mai mare divizie a grupului este distributia tigaretelor din portofoliul British American Tobacco.

Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Google a extins accesul la aplicația Gemini, deschizând posibilitatea utilizării sale chiar și pentru telefoanele mai vechi, începând cu cele care rulează Android 10. Aplicația Gemini,...
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Apple a lansat oficial în Statele Unite, pe 2 februarie, primul său headset de realitate mixtă, Apple Vision Pro. Acesta vine cu o ofertă bogată de peste 600 de aplicații și jocuri special...
#profit, #interbrands, #accize, #tigari , #stiri Interbrands