Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Internet > Stiri Internet
A   A   A

Backlinkuri bune versus backlinkuri proaste

Backlinkuri bune versus backlinkuri proaste
FOTO: spatiulconstruit.ro
O strategie SEO bine pusă la punct necesită atragerea de backlink-uri. Acestea sunt precum niște voturi, care au un rol stabil în reputația oricărui website. Drept urmare, trebuie să te asiguri că obții cât mai multe. Totuși, calitatea surselor este la fel de importantă precum cantitatea. Cele mai bune link-uri sunt produse organic și nu pot fi achiziționate. De asemenea, acestea sunt relevante și provin de la branduri active în mediul online.
SpatiulConstruit.ro îți arată în continuare bune practici pentru a avea backlinkuri de calitate.

Creează conținut de calitate

La momentul actual, există o competiție enormă în orice industrie. Bloggerii, ziarele și firmele populare nu mai trimit vizitatori spre oricine, fiind necesar să ieși în evidență pentru a avea o șansă de reușită. Din fericire, există metode prin care să faci totul mai simplu. În primul rând, adaugă statistici, studii de caz și raporturi în articolele tale. Acestea pot fi create pe baza unor trenduri, precum și în funcție de anul în care sunt publicate. În al doilea rând, asigură-te că ai un conținut consistent, suficient pentru a ajunge în prima pagină Google. SpatiulConstruit.ro atrage doar trafic organic din calitatea conținutului.

În ce privește dimensiunile unui material optim, cele mai populare articole din portalul de construcții SpatiulConstruit.ro depășesc 2.000 de cuvinte, fiind articole ample, ce oferă detalii din belșug pe subiectul tratat. Spre exemplu, unele companii creează ghiduri complete pe teme specifice, în timp ce altele răspund la o serie lungă de întrebări ale vizitatorilor. Conținutul mai poate fi îmbunătățit prin adăugarea unor elemente de design. Folosește diagrame, scheme și infografice pentru a explica diverse idei. În felul acesta, cei care caută resurse le vor utiliza pe ale tale și îți vor menționa domeniul. Acest proces poate avea loc rapid, în special dacă decizi să adaugi un cod “embed” și le dai mesaj celor care crezi că ar putea avea nevoie de datele pe care le-ai adunat.

Publică guest posturi

Un “guest post” este un articol creat și publicat de tine pe alt website. Deși nu vei fi plătit pentru acesta, poți să te adresezi unui public interesat de nișa ta și să colectezi adrese de email. Pe lângă asta, vei insera un link într-o secțiune de biografie. Pentru a avea rezultate, trebuie să alegi cu grijă locul în care publici și să te asiguri că există un DA (domain authority) suficient de mare. Dezbate un subiect care încă nu a fost publicat și încearcă să scrii folosind un ton și o exprimare în acord cu cele care există deja. Postările lungi pot atrage link-uri inclusiv din rețelele de socializare și te ajută să-ți răspândești mesajul în același mediu.

Un alt lucru pe care-l poți face este să creezi advertorialele. Acestea sunt însă puțin diferite, deoarece implică adesea prezentarea unor produse puse la vânzare. În consecință, cel mai bine ar fi să te focusezi doar pe prima metodă. Pe termen lung, poți însă implementa ambele tehnici în planul tău.

Analizează competiția și găsește oportunități

Analizarea competiției pare o sarcină simplă la prima vedere, dar nu trebuie tratată cu superficialitate. Pentru a avea succes, va fi necesar să observi care este profilul de link-uri al fiecărei afaceri și dacă există o cale pentru a obține și tu mai multe. Acest proces se poate realiza prin intermediul unui instrument SEO, precum Ahrefs sau Majestic. Ulterior, contactează domeniile pe care le găsești și furnizează-le pagini care ar putea aduce valoare materialelor deja publicate.

Cum identifici un backlink de calitate?

În principiu, link-urile bune sunt cele care provin de la site-uri similare cu al tău sau dintr-o nișă apropiată. Cele furnizate de site-uri care practică SPAM, forumuri sau domenii irelevante nu te ajută să te ridici în motoarele de căutare. Din contră, poți ajunge chiar să fii penalizat dacă urmărești obținerea acestora. O strategie SEO care aduce rezultate necesită o anumită investiție de timp și efort pentru a putea fi pusă în practică. Prin urmare, este necesar să ai răbdare și să optezi pentru o creștere de lungă durată.

Continuă documentarea despre Backlinking de calitate, dar și despre backlinkuri slabe, chiar pe SpatiulConstruit.ro, aici.
Facebook ShareTweet
 Marti, 01 Martie 2022, ora 15:43
 Autor:  Advertorial

 Articol citit de 3836 ori

Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor