Bonami - masuri speciale pentru angajati si clienti

Marti, 17 Martie 2020, ora 18:58
1173 citiri
Bonami - masuri speciale pentru angajati si clienti

Avand in vedere situatia actuala, Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, a decis sa aplice reguli stricte pentru a proteja atat sanatatea angajatilor cat si a clientilor sai.

Angajatii companiei din biroul situat in Praga, dintre care fac parte si romani, lucreaza acum toti online, de acasa, pentru a nu se expune niciunui risc. Pentru cei din depozit, au fost implementate urmatoarele proceduri de siguranta:

  • sunt monitorizati pentru a constata orice imbolnavire. De asemenea le este masurata in mod regulat temperatura.
  • sunt folositi dezinfectanti, atat pentru personalul care lucreaza in depozit, cat si pentru toate documentele de predare. De asemenea, curatarea spatiilor de lucru se face foarte des.
  • predarea coletelor catre curieri se efectueaza fara interactiune umana (pastrandu-se distanta minima de 2 metri intre angajatul Bonami si curier). In plus, toti angajatii au fost instruiti cu privire la masurile de siguranta, avand in permanenta produse de dezinfectie personala.

Livrarea comenzilor se face direct la domiciliu iar returul este gratuit. Bonami nu se dezminte si ramane o sursa bogata de inspiratie, venind cu sugestii creative pentru petrecerea timpului acasa, sfaturi si proiecte DIY.

Compania isi doreste ca, impreuna cu angajatii si clientii sai, sa depaseasca aceasta perioada dificila, prin preventie, responsabilitate si solidaritate.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#Bonami masuri speciale, #livrare colet , #Comert online