Vlogerrii români care fac bani din Youtube, Facebook sau Instagram, controlați de Fisc. Ce domenii sunt vizate de ANAF VIDEO

Miercuri, 10 Noiembrie 2021, ora 08:04
978 citiri
Vlogerrii români care fac bani din Youtube, Facebook sau Instagram, controlați de Fisc. Ce domenii sunt vizate de ANAF VIDEO
Vloggerul Dorian Popa a declarat că lunar câștigă între 30.000 și 40.000 de euro din Instagram și Youtube FOTO Youtube/Acasă la Măruță

Direcţia Generală Antifraudă (DGAF) a declanşat o campanie de verificări vizând situaţiile fiscale ale persoanelor care obţin venituri, nedeclarate, din activităţi desfăşurate online pe platforme audio-video şi/sau pe site-uri de tipul reţelelor sociale, relevă informaţii transmise pentru Profit.ro de către instituţie.

Exemple de platforme vizate de controale sunt YouTube, ţinta principală a verificărilor, dar şi Facebook, Instagram sau Tik-Tok. Conform datelor Profit.ro, sunt verificate persoane din domenii diferite, cum ar fi cel muzical, de media, de IT, de gastronomie, de călătorii.

"Persoanele identificate şi verificate operează/administrează canale de YouTube sau pagini de socializare pe principalele site-uri social media, încarcă poze/materiale audio-video şi activează în domeniile: muzical, media, IT, gastronomie, călătorii. DGAF va continua evaluările şi controalele pe linia prevenirii şi combaterii evaziunii fiscale, inclusiv în ceea ce priveşte persoanele care realizează venituri din activităţi pe platformele online/ social media, şi va căuta permanent să îşi adapteze activitatea la noile provocări", atrage atenţia Direcţia Antifraudă.

Vloggerul Dorian Popa a declarat în podcastul Acasă la Măruță că din Instagram și Youtube câștigă „în medie” între 30.000 și 40.000 de euro lunar. Mai mulți jurnaliști au comentat declarațiile lui Dorian Popa din podcastul lui Măruță.

...citeste mai departe despre "Vlogerrii români care fac bani din Youtube, Facebook sau Instagram, controlați de Fisc. Ce domenii sunt vizate de ANAF VIDEO" pe Ziare.com

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Metoda prin care YouTube vrea să le ofere utilizatorilor conținut mai relevant
Metoda prin care YouTube vrea să le ofere utilizatorilor conținut mai relevant
YouTube, platformă deținută de Google, a anunțat recent testarea unui nou tip de feed pentru conținutul video, denumit "YouTube Most Relevant", care pare să aducă platformei o abordare...
YouTube își continuă campania împotriva extensiilor de tip Adblock. Ce măsură a luat compania
YouTube își continuă campania împotriva extensiilor de tip Adblock. Ce măsură a luat compania
Google a anunțat recent o actualizare a termenilor de utilizare pentru platforma YouTube, care interzice explicit folosirea aplicațiilor terțe ce facilitează blocarea reclamelor. Această...
#YouTube, #podcast, #vlogger, #ANAF , #Stiri Internet