Toate persoanele care se vor inscrie pana pe 31 iulie la SEM Days 2013, evenimentul de SEO si PPC dedicat managerilor, vor beneficia de o reducere de peste 30%, au anuntati organizatorii acestuia intr-un comunicat de presa.
Intre 18 si 19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri si c-level manageri se vor reuni pentru a lua parte la paneluri pe teme de SEO si PPC axate pe solutii, dar si pentru a participa la workshop-uri dedicate in special managerilor interesati de cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare.
Printre subiectele dezbatute de eveniment in acest an se numara:
- Cum eviti o criza de SEO la schimbarea website-ului?
- Online Reputation Management
- Cum sa cresti radical rata de conversie prin SEO?
- Cuvintele cheie care vand vs cuvintele cheie care influenteaza vanzarile
- Ce poti face in cazul in care ai fost penalizat de Google?
- Cum arata viitorul in Pay Per Click marketing?
- Cum estimam si masuram rezultatele campaniilor de SEO si PPC?
- Cum se integreaza SEM intr-o strategie de marketing?
La SEM Days, evenimentul dedicat interactiunii, vizibilitatii si vanzarilor online, sunt asteptati aproximativ 300 de participanti. Biletele sunt disponibile la http://www.semdays.ro, iar cei care le vor achizitional pana pe 31 iulie 2013 vor beneficia de reduceri de peste 30%.