E-Advertising - solutii transparente pentru cele mai eficiente strategii SEO

Miercuri, 28 Octombrie 2015, ora 15:13
4297 citiri
E-Advertising - solutii transparente pentru cele mai eficiente strategii SEO

Pentru a educa si incuraja companiile din Romania sa investeasca in strategii SEO, E-Advertising a ridicat standardul privind aplicarea strategiilor pentru optimizarea motoarelor de cautare, astfel incat serviciile oferite sa beneficieze de transparenta la cel mai inalt nivel.

SEO - un concept slab inteles in randul companiilor romanesti

Conceptul de SEO sau optimizarea motoarelor de cautare poate este deseori inteles vag, fiind privit de catre antreprenori ca fiind o serie de procese prin care site-urile web pot fi facute mai atractive pentru motoarele de cautare prin intermediul manipularii algoritmilor utilizati de Google care determina ierarhia rezultatelor sale.

Contrar perceptiilor, Google functioneaza pe baza unor algoritmi logici, respectiv procese foarte complexe. In majoritatea cazurilor, furnizorii de servicii SEO se bazeaza exclusiv pe rezultate orientate spre publicitate, respectiv spre castigarea clientilor.

Spre deosebire de astfel de situatii, mecanismul de functionare din cadrul E-Advertising beneficiaza de o abordare diferita, dedicandu-si intreaga activitate clientilor astfel incat acestia au garantia obtinerii celor mai eficiente rezultate intr-un mod cat mai transparent.

E-Advertising - promotor al transparentei in strategiile SEO aplicate

Website-ul E-Advertising prezinta specificul metodologiei utilizate, prezentand exact ce va face compania in numele clientilor, incluzand aici analize asupra comportamentului de cautare al clientului final cu investigatii aprofundate despre situatia curenta si continuand ulterior, cu identificarea celor mai eficiente si potrivite practici necesare atingerii unor rezultate de succes.

Pentru a tine la curent clientul referitor la evolutia in timp a practicilor si instrumentelor SEO aplicate, E-Advertising ofera rapoarte lunare detaliate privind modul in care practicile implementate imbunatatesc clasamentul in rezultatele motorului de cautare evidentiind si modul in care aceste practici conduc la atingerea celor mai bune rezultate.

Foarte specific si clar, Eugen Sotropa, CEO la E-Advertising a descris situatia curenta a industriei SEO de la noi din tara:

Majoritatea companiilor de pe piata romaneasca nu inteleg principiile de baza ale SEO. Cuplat cu aceasta situatie, multi dintre furnizorii de servicii SEO nu sunt dispusi sau nu vor sa explice aceasta complexitate a mecanismului de functionare clientilor proprii. Acestia ofera in schimb o cutie neagra, prin care clientii nu inteleg care sunt procesele pentru care ei platesc, sau mai rau, nu cunosc pericolele le-ar putea intampina in cazul in care evita utilizarea constanta a practicilor benefice strategiilor SEO.

Este de inteles faptul ca printr-o astfel de atitudine clientii se vor simti incomod, motiv pentru care politica de lucru E-Advertising este orientata catre explicarea detaliata a practicilor aplicate si mai mult spre explicarea modului in care aceste practici contribuie la imbunatatirea ierarhiei in rezultatele de cautare, respectiv gasirea clientului final.

Despre E-Advertising

E-Advertising este o agentie SEO care ruleaza pe piata romaneasca din 2011. Factorii cheie de succes sunt adaptarea la nevoile clientilor, performanta continua si raportul pret-rezultate.

Cu un portofoliu de peste 300 clienti, o echipa dedicata excelentei si alimentata de ultimele tehnologii in domeniu, E-Advertising a devenit in doar 4 ani unul dintre cei mai importanti jucatori de piata SEO din Romania.

#agentie SEO nisa, #E Advertising SEO, #Eugen Sotropa, #servicii SEO, #algoritmi Google , #SEO