Zitec ofera digitalizare gratuita pentru orice primarie: Angajatii pot lucra de acasa, localnicii trimit cereri online

Joi, 19 Martie 2020, ora 12:16
1034 citiri
Zitec ofera digitalizare gratuita pentru orice primarie: Angajatii pot lucra de acasa, localnicii trimit cereri online
Foto: Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec

Primariile nedigitalizate din Romania au acum o solutie gratuita pentru a evita aglomeratia, a limita cozile formate la sediul acestora sau a elimina complet nevoia oricarei vizite facute de localnici la primarie.

Solutia vine de la compania romaneasca Zitec, care pune la dispozitia institutiilor publice trei luni de licenta gratuita pentru modulele Managementul documentelor si e-Guvernare, doua dintre modulele aplicatiei de registratura si managementul documentelor Regista.

Angajatii primariilor pot lucra de acasa, oamenii pot depune solicitari online

"Rolul Regista este sa automatizeze activitatea din administratiile locale, guvernamentale si din companii, facilitand atat o comunicare optima intre departamente, cat si pe cea dintre functionari si cetateni, pentru o rezolvare electronica, rapida si mult mai organizata a solicitarilor primite", se arata in comunicatul companiei.

Modulul Managementul documentelor este foarte util pentru institutii in aceasta perioada, incurajand lucrul de acasa al personalului acestora. Cu ajutorul modulului, functionarii pot inregistra electronic documentele, pot gestiona fluxul de lucru intre departamente, precum si transmiterea lor intre acestea.

De asemenea, verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor se face intr-un mod mult mai rapid si eficient.

Totodata, Regista este prima aplicatie care respecta Codul Administrativ si care faciliteaza comunicarea online dintre institutiile publice si cetateni, prin modulul e-Guvernare.

Astfel, cetatenii pot consulta online starea documentelor publice, pot trimite cereri online sau pot depune sesizari electronice pentru diferite nereguli identificate pe raza localitatii. Toate acestea se pot face prin intermediul portalului asigurat de Regista, ce poate fi accesat de pe website-ul institutiei.

Regista a ajutat pana acum eficientizarea si digitalizarea activitatii interne din peste 500 de institutii publice si companii din 40 de judete din tara. Pana in prezent, aplicatia are peste 9.000 de utilizatori si au fost inregistrate peste 7 milioane de documente.

Primii pasi pentru digitalizare

Aplicatia poate fi accesata de oriunde de catre functionarii publici sau angajatii companiilor, fiind disponibila direct din browser, fara instalare si cu toate informatiile stocate in siguranta in cloud Microsoft Azure.

"Cei interesati pot scrie cu incredere la adresa contact@regista.ro sau sa completeze direct formularul de pe website, disponibil aici: https://r ...citeste mai departe despre "Zitec ofera digitalizare gratuita pentru orice primarie: Angajatii pot lucra de acasa, localnicii trimit cereri online" pe Ziare.com

#digitalizare gratuita primarii, #Regista gratuit primarii, #Zitec Regista gratuit primarii , #Stiri Internet