Ce este arhivarea electronică
Arhivarea electronică este o procedură de scanare și digitalizare a documentelor, astfel încât să ai acces rapid și să le poți organiza cât mai simplu și rapid, fără a mai ocupa spațiul cu numeroase dosare.
Arhivarea electronică a început să capete tot mai mult teren și în țară la noi și vedem asta inclusiv în faptul că multe din documentele pe care le depunem la diverse instituții pot fi expediate și în format electronic.
Arhivarea electronică nu poate fi făcută oricând și de către oricine. Vorbim de păstrarea unor documente care cuprind date personale, așadar, în România există o legislație care trebuie respectată. Toate detaliile le găsești în Legea nr.135/2007 și Decizia Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI) nr.493/2009.
În principiu, ceea ce trebuie să știi sunt următoarele:
Dacă vrei să afli mai multe detalii și să fii mereu la curent cu modificările pe care trebuie să le respecte firma pe care o deții, colaborează cu o companie care să ofere servicii de contabilitate în București sau în orașul în care te afli. Așa este cel mai sigur să te știi mereu în regulă din punct de vedere legal. În plus, o firmă de contabilitate din București te poate ajuta și dacă ai un PFA, iar cei de la Contabilul Tău îți oferă o mulțime de servicii necesare pentru afacerea ta.
Avantajele arhivării electronice
Sunt multe aspecte pozitive care se remarcă atunci când vorbim de arhivarea electronică, iar asta o să afli și de la firma care îți va oferi servicii de contabilitate sectorul 1 sau oricare altul din capitală. Iată care sunt cele mai des remarcate:
Alege cu grijă firma care te ajută pentru obținerea unor astfel de servicii, deoarece este foarte important să respecte toate prevederile legale și să îți garanteze siguranța datelor, iar la Contabilul Tău știi că ești pe mâini bune.