De ce sunt importante cadourile corporative oferite de Sarbatorile de Iarna?

Marti, 31 Decembrie 2019, ora 16:29
1364 citiri
De ce sunt importante cadourile corporative oferite de Sarbatorile de Iarna?
Foto: cadoulspecial.ro

Nimeni nu mai poate contesta in 2019 importanta pe care darurile corporate o au. Mai ales diversele tipuri de cosuri de Craciun sunt o modalitate grozava de a arata nu doar angajatilor, ci si anumitor clienti importanti pretuirea pe care firma le-o poarta.

Daca sunt atent alese, cadourile corporative isi vor demonstra eficienta pe parcursul anului ce urmeaza, deoarece ofera o rentabilitate deosebita prin consolidarea relatiilor de business existente si chiar dezvoltarea lor.

Un asemenea cos de Craciun poate fi privit precum o samanta pe care un gradinar priceput (in speta o companie) o sadeste in mod autentic si, dupa ce trece o perioada, aceasta va incolti, va creste daca se vor mentine conditiile prielnice (adica atentia acordata de firma clientului respectiv se pastreaza vie si in lunile ce vin), urmand ca sa infloreasca in 2020 spre bucuria ambelor parti (companie si client).

Aceia care furnizeaza firmelor cadouri corporate de Sarbatori chiar le amintesc mereu celor ce le achizitioneaza ca oamenii vor uita ce ai spus, ce ai facut, indiferent ca este ceva bun sau rau, dar acestia nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta. Si ce ancora NLP mai buna poate exista decat un frumos cos de Craciun cand toata lumea are inima deschisa, gata sa absoarba toate emotiile pozitive care vin spre ea?

Evident, secretul este ca darul corporate ce se face sa fie unul cu adevarat memorabil, personalizat, care sa nu fie asemeni multor altora ce se pot cumpara la gramada din supermarket in ultima clipa.

Cadourile frumoase ii fac pe clienti sa simta ca iti pasa de ei, ca te gandesti la ei si ca valorizezi relatia pe care o ai cu ei.

Cum poti face asta? Printr-un comportament abil in care, pe de o parte, sa te gandesti la strategia pe care compania o poate adopta in materie de de cadouri corporative personalizate, iar pe de alta parte cosurile de Craciun sa aiba un pret pe bucata care sa se incadreze in bugetul alocat.

Ingrediente cheie pentru un cadou corporate special, care sa transmita clientilor exact mesajul potrivit

1. Nu este vorba despre firma, ci despre clientul ce va primi darul

Un obiect cu insemnele companiei (un calendarul traditional, un pix, un ceas de perete) este grozav, dar trebuie sa fie util si va fi mai bine apreciat alaturi de traditionalele produse de sezon dintr-un cos de Craciun (cozonac, bomboane fine, fursecuri, biscuiti, o sticla de vin etc).

Acordarea unui cadou corporativ nu este totusi (doar) despre tine, ci despre client. Cadoul ar trebui sa fie relevant si util pentru el.

2. Adauga o nota personala, chiar daca e una corporate

Fiecare aspect al cadoului trebuie sa demonstreze atentia acordata clientului, de la ambalaj, continut si pana la mesajul de felicitare din pachet. Un ambalaj unic va fi un mod care va face ca respectivul dar de craciun va atrage atentia chiar inainte de a fi deschis.

Poti include un mesaj personalizat - scris manual daca este posibil. O nota personala pentru un cadou corporativ este cu atat mai atractiv cu cat totul se desfasoara acum automat, pe repede inainte. Iar Craciunul este o sarbatoare prin excelenta traditionala, deci si darurile ar trebui sa aiba acest aer special.

3. Apeleaza la specialisti, daca nu stii ce sa contina cosurile de Craciun pentru clienti

Esti debusolat, deoarece vezi pe net o multime de idei de cadouri corporate si nu prea ai habar la care sa te opresti? Apeleaza la o firma specializata in cadouri de acest gen si vei primi recomandari pertinente pentru a-ti asigura o strategie de succes in materie de daruri de Craciun pentru clientii tai. Intra, de exemplu, pe cadoulspecial.ro

Ei te pot ajuta sa gasesti un echilibrul intre banalul pix sau stilou cu logo-ul brandului tau, produsele de sezon si un mesaj deosebit.

Sursa foto: news365

#cadouri corporate, #cosuri cadou , #Shopping