Jean Valvis: Romania nu trebuie doar sa aiba un brand de tara, ci sa fie un brand in sine

Miercuri, 29 Octombrie 2014, ora 16:35
1683 citiri
Jean Valvis: Romania nu trebuie doar sa aiba un brand de tara, ci sa fie un brand in sine
entuziasm.ro

Romania are nevoie, pe langa un brand de tara, sa devina un brand in sine, dar acest lucru se poate realiza in timp, considera Jean Valvis, CEO al Valvis Holding, invitat al panelului "Publicitatea si brandul Romaniei", organizat in cadrul conferintei Ziua Publicitatii.

Romania are un brand de tara, dar ar putea sa fie un brand ca tara. Brand inseamna sa pot sa vand. Fara vanzare degeaba avem brandul", a spus Valvis, care sustine ca Romania nu exista din punct de vedere comunicational la nivel international, potrivit Mediafax.

Aceeasi idee este sustinuta si de Radu Florescu, CEO al Saatchi & Saatchi Romania, care a declarat ca "imaginea Romaniei nu este foarte buna afara".

Vizita neașteptată a lui Elon Musk în China. Ce urmărește să obțină miliardarul american din întâlnirile cu oficialii comuniști VIDEO
Vizita neașteptată a lui Elon Musk în China. Ce urmărește să obțină miliardarul american din întâlnirile cu oficialii comuniști VIDEO
Miliardarul american Elon Musk a sosit duminică, 28 aprilie, la Beijing, într-o vizită neanunţată, unde va discuta cu autoritățile chineze unele aspecte legate de domeniul înaltei...
Economia Rusiei contra cronometru. Spoiala de suprafață a industriei în floare, finanțată de China, și realitatea cruntă a vieții oamenilor de rând
Economia Rusiei contra cronometru. Spoiala de suprafață a industriei în floare, finanțată de China, și realitatea cruntă a vieții oamenilor de rând
Investițiile sporite, care însumează peste 10% din PIB, în sectorul militar, precum și evoluția producției industriale din ultimii doi ani din Rusia, sprijinită enorm de China, creionează...
#Ziua Publicitatii, #Romania brand tara , #Stiri Media