Twitter: Unul din fondatori lucreaza la un produs dedicat exclusiv pietei de mobile

Vineri, 29 Martie 2013, ora 17:31
1350 citiri
Twitter: Unul din fondatori lucreaza la un produs dedicat exclusiv pietei de mobile
Biz Stone (Foto) se ocupa si de incubatorul de afaceri Obvious

Biz Stone, unul dintre cei trei fondatori ai retelei de socializare Twitter, va lansa, in curand, un nou startup denumit Jelly, potrivit unor surse din piata.

Cofondatorul ar fi angajat deja o echipa de 4-5 specialisti pentru a lucra la produsul misterios dedicat doar smartphone-urilor si tabletelor.

Mutarea este una interesanta, comenteaza AllThingsD, in contextul in care Biz Stone si colegul sau Ev Williams mai detin un mic incubator de afaceri numit Obvious. Ei au renuntat la atributiile de baza in cadrul Twitter pentru a se dedica acestei afaceri, care include in portofoliu startup-uri precum Lift, Branch si Medium.

In Silicon Valley se vorbeste despre faptul ca Stone nu mai lucreaza atat de mult alaturi de Williams pentru Obvious, din cauza noilor responsabilitati. In timp ce Williams se concentreaza mai mult pe Medium, Jason Goldman, unul din sefii Obvious, s-a dedicat pe Branch. De asemenea, se presupune ca Obvious va investi in Jelly.

Noi servicii in cadrul platformei Twitter

Platforma de microblogging Twitter va lansa, in ultima parte a lunii martie, un serviciu muzical care va purta denumirea Twitter Music.

Twitter Music va folosi aceeasi tehnologie care a stat la baza crearii serviciului de distributie de muzica We Are Hunted, pe care reteaua sociala Twitter l-a achizitionat anul trecut, informeaza nme.com. Site-ul We Are Hunted a fost infiintat in Australia, in 2009, de Stephen Phillips, Richard Slatter si Michael Doherty.

Resurse suficiente pentru noi dezvoltari

Platforma de microblogging Twitter va obtine venituri din publicitate de aproape un miliard de dolari in anul 2014, in special datorita cresterii exponentiale a veniturilor publicitare mobile, potrivit unui studiu publicat de eMarketer.

Astfel, Twitter va obtine aproximativ 950 de milioane de dolari cu ajutorul publicitatii in 2014, dupa cele 582,8 milioane de dolari in acest an, citat de AFP.

Pragul de 1 miliard de dolari va fi depasit cu usurinta in anul 2015, cand veniturile din publicitate ce vor fi obtinute de platforma Twitter vor fi de 1,33 miliarde de dolari.

#Biz Stone Jelly, #Biz Stone Twitter, #servicii twitter , #Telefoane mobile