MID - a sti sau a nu sti sa comunici virtual cu clientii

Luni, 30 Mai 2011, ora 23:53
1592 citiri
MID - a sti sau a nu sti sa comunici virtual cu clientii

Pe 1 Iunie cea de-a treia editie a Conferintei "Marketing in Direct" (MID) trateaza pe durata a 8 ore si prin intermediul a 21 speakeri teme de actualitate: e-mail, e-commerce, e-marketing. Sau, pe scurt: cum sa comunici sau sa vinzi clientilor prin intermediul mediului virtual.

In trecut, marketingul era mai degraba un joc cu un singur jucator.

Lucrurile s-au schimbat dramatic odata cu introducerea Marketingului Direct in mixul de comunicare.

Dintr-odata, mesajele au fost orientate in mod direct catre client, in incercarea de a-l implica intr-un dialog.

Clientul de azi incepe sa participe activ si decisiv, sa fie vizibil in tot mai multe canale de
comunicare, iar vocea lui este amplificata.

In afara de a fi cel mai masurabil canal disponibil pentru marketeri, e-mail-ul are o metrica unica - rata de deschidere. Deci, nu este surprinzator faptul ca ratele de deschidere domina cele mai multe discutii cu privire la performantele unei campanii.

Dar ratele de deschidere pot fi foarte inselatoare. Chiar daca mailurile sunt deschise poate insemna la fel de bine ca nu au rata de click sau repercusiuni in vanzari.

Cheia succesului este intelegerea modului in care abonatii interactioneaza cu campanile advertiserilor chiar si atunci cand nu deschid mesajul.

Marketerilor de azi li se pare din ce in ce mai greu sa stabileasca o relatie cu clientii lor. Relevanta pare ca este elementul-cheie de ani de zile. Dar ce inseamna de fapt relevanta? Din ce in ce mai multe canale de comunicare directa devin disponibile.

Arta seductiei consta in a te folosi de mixul de canale interactive intr-un mod inteligent pentru a stimula angajamentul.

Sesiunea de prezentari inspirationale si interactive de la cea de-a treia editie MID va dezbate "digitalizarea conversatiilor", va va arata cum puteti crea valoare in construirea mesajelor si moduri eficiente in care puteti implementa strategii de dialogare autentica.

Nu va fi doar teorie, ci si exemple practice. Antreprenori recunoscuti ca Marius Ghenea si Silviu Hotaran vin sa dezvaluie reteta succesului lor si modul in care trebuie abordat business-ul in viitor.

Peste 250 Directori de Marketing, de Vanzari sau chiar Directori Generali vor afla  care sunt cele mai eficiente instrumente de comunicare directa aplicate in mediul digital de la speakerii internationali Dela Quist, Rogier van der Veen si Michael Straathof, dar si de la practicienii romani in cadrul celor trei workshopuri simultane: “E-Mail / Mobile Marketing”, cu tema Targeteaza precis, fii rapid, optimizeaza!, “Online / Social Media Marketing” - Promoveaza-te eficient in mediul online si "E-commerce / Marketing Afiliat" - Maximizeaza afacerea ta online!

Partenerii care sprijina MID sunt: BCR - Erste Bank, Hewlett Packard, Kraft Foods (Jacobs Kronung Intense, Belvita, Tuc, Milka, Poiana), Genesys, Star Storage, Aerotravel, Continental Hotels, Agrafa, Sin Media Sound, RPG Security, Giotto Advertising, Editura Nemira, Dial Telecom, Good Sign, transfer.ro, Event Designs, Event Stuff, Good Sign si Cumpana.

Sonos și-a actualizat complet aplicația. Cu ce funcții noi vine
Sonos și-a actualizat complet aplicația. Cu ce funcții noi vine
Sonos a dezvăluit recent cea mai nouă restructurare a aplicației sale, cu scopul de a optimiza experiența de streaming audio. Noua versiune a aplicației Sonos le permite utilizatorilor să...
Prăbușirea unui titan din cripto. Cum a ajuns o mare companie să fie acuzată de finanțarea terorismului
Prăbușirea unui titan din cripto. Cum a ajuns o mare companie să fie acuzată de finanțarea terorismului
Procurorii americani au cerut marți, 23 aprilie, o sentință de trei ani în închisoare pentru fondatorul Binance, cea mai mare companie de schimb de criptoactive din lume. Recomandarea...
#ecommerce, #email, #emarketing, #marius ghenea, #marketing, #marketing direct, #marketing online, #mediu online, #mix comunicare, #silviu hotaran , #stiri Silviu Hotaran