Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Sport > Fitness
A   A   A

Antrenamentul bratelor. 3 metode care functioneaza de minune

Antrenamentul bratelor. 3 metode care functioneaza de minune
Antrenamentul bratelor FOTO: unsplash.com
Bratele puternice sunt un simbol al fortei masculine. Stiu asta toti barbatii, dar mai ales sportivii si culturistii. Acestia din urma au un adevarat cult pentru bicepsi si tricepsi bine dezvoltati. Nu exista rezultat spectaculos, insa, fara munca pe masura, cu ganterele, cu haltera sau la aparate.
Ca o regula generala, este important sa fie varietate in antrenamentul bratelor, iar pozitia coatelor se va schimba in raport cu corpul.

Ce contine un antrenament complet pentru brate

Conform Steroizi.org, un antrenament complet pentru brate este alcatuit din exercitii pentru biceps, triceps si antebrate. Pentru biceps sunt recomandate in special flexiile cu bara Z la banca Scott sau cele cu gantere din inclinat, in primul caz necesitand o rezistenta mai mare la inceputul miscarii, iar in cel de-al doilea este nevoie de rezistenta mai mare la final.

Pentru triceps este nevoie de exercitii care vizeaza toate capetele muschiului (lung, lateral si median). Sunt recomandate flotarile la paralele si impinsul cu priza ingusta.

Antebratele se pot antrena prin echipamentul cu priza groasa. Ele sunt implicate in cam toate miscarile care presupun apucarea unei gantere sau bare, de aceea aceasta zona este lucrata cu ajutorul tractiunilor, exercitiilor de impins si flexiilor.

3 antrenamente de efect si ce steroizi il pot completa
Inainte de toate, este important de stiut ca aceste antrenamente sunt pentru avansati.

Primul antrenament este alcatuit din exercitii care se vor realiza in 4 seturi fiecare, a cate 4-10 repetari: tractiuni cu priza inversa, flexii cu gantere din inclinat, flotari la paralele si extensii cu funia deasupra capului, cu pauze de odihna intre seturi.

Al doilea antrenament include urmatoarele exercitii: flexii la banca Scott cu bara Z, flotari la paralele, ciocane din pozitia sezut si impins pe jumatate din sezut, 6 seturi fiecare, a cate 2-4 repetari.

Al treilea antrenament include flexii inverse cu bara Z, flexii cu bara dreapta, ciocane din sezut, skullcrusher cu bara dreapta, presa californiana si skullcrusher cu gantere, 3 seturi fiecare, a cate 4-8 repetari.

In completarea antrenamentelor, cu avizul unui specialist, se poate apela si la steroizi anabolizanti, care vor avea drept efect cresterea rapida a masei musculare si definirea muschilor.

Unul dintre acesti steroizi este si Danabol, care are un efect ce dureaza intre 3 si 5 ore. Este recomandat ca doza zilnica sa fie administrata in 2 reprize, pentru a se mentine o concentratie optima de substanta in sange pentru mai mult timp.

Progresele din sala de forta tin de fiecare persoana in parte. Pentru a avansa, este necesara experimentarea diverselor tipuri de exercitii si alegerea acelora care functioneaza cu adevarat in fiecare caz. De aceea, nu exista o reteta general-valabila pentru toata lumea. Fiecare individ este unic, are structura lui, nevoile lui si rezistenta lui. Pentru a reusi este nevoie de determinare si de insistenta, dar rezultatul va merita, cu siguranta, mai ales vara cand bratele sunt puse in evidenta prin tricouri si maiouri. De asemenea, la piscina, cu siguranta femeile vor aprecia un corp bine lucrat si ingrijit.
Facebook ShareTweet
 Miercuri, 30 Iunie 2021, ora 12:07
 Autor:  Advertorial

 Articol citit de 498 ori

Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor