JTI Romania: reducere de capital social cu 18,8 mil lei

Marti, 22 Iunie 2010, ora 00:24
1761 citiri
JTI Romania: reducere de capital social cu 18,8 mil lei

Producatorul de tigarete JTI Romania SRL isi reduce capitalul social cu 18,8 milioane lei, pana la 73,91 milioane lei, pentru a-si acoperi pierderile, potrivit unei decizii din 1 iunie a asociatului unic, JT International Holding BV si publicata luni in Monitorul Oficial, informeaza Newsin.

JTI - Japan Tobacco International este compania internationala de tutun detinuta de Japan Tobacco, al treilea jucator ca marime al industriei, cu un procent de 11% din piata globala si o capitalizare de piata de aproximativ 32 miliarde dolari.

Grupul a fost format in 1999, cand Japan Tobacco Inc. a achizitionat, pentru suma de 8 miliarde dolari americani, filialele internationale ale companiei multinationale americane R.J Reynolds.

JTI are 23.000 de angajati in 80 de sucursale si 30 de fabrici si centre de cercetare-dezvoltare din toata lumea.

Marcile JTI sunt comercializate in peste 120 de tari. 

Vizita neașteptată a lui Elon Musk în China. Ce urmărește să obțină miliardarul american din întâlnirile cu oficialii comuniști VIDEO
Vizita neașteptată a lui Elon Musk în China. Ce urmărește să obțină miliardarul american din întâlnirile cu oficialii comuniști VIDEO
Miliardarul american Elon Musk a sosit duminică, 28 aprilie, la Beijing, într-o vizită neanunţată, unde va discuta cu autoritățile chineze unele aspecte legate de domeniul înaltei...
Economia Rusiei contra cronometru. Spoiala de suprafață a industriei în floare, finanțată de China, și realitatea cruntă a vieții oamenilor de rând
Economia Rusiei contra cronometru. Spoiala de suprafață a industriei în floare, finanțată de China, și realitatea cruntă a vieții oamenilor de rând
Investițiile sporite, care însumează peste 10% din PIB, în sectorul militar, precum și evoluția producției industriale din ultimii doi ani din Rusia, sprijinită enorm de China, creionează...
#producator, #tigarete, #jti, #romania , #Capital social