Marti, 13 Iunie 2023, ora 22:14
309 citiri
Turiști la plajă în Grecia FOTO captură YouTube

Românii așteaptă cu nerăbdare vacanțele din Grecia de anul acesta, dar și cu temeri legate de eventualele scumpiri.

Cei care au plecat deja în concediu postează în mediul online ce sume au cheltuit pentru cazare și mâncare, deși sezonul abia începe, iar prețurile sunt mai mici în această perioadă.

O tânără a detaliat cheltuielile zilnice și a făcut o estimare a costurilor totale, într-o filmare postată pe contul său de pe Facebook.

"Am venit și anul acesta exact în aceeași locație unde am fost acum 5 ani, pe brațul din mijloc, Sithonia, în Ormos Panagias.

Așadar, pentru doi adulți și un copil 74 de euro ne costă cazarea cu mic dejun bufet.

Prețul este mai mic pentru că am venit în extra-sezon.

Masa de prânz am servit-o chiar pe plajă, acolo unde ne-am petrecut toată ziua.

Am mâncat fructe, am băut sucuri, apă, fresh-uri de portocale.

Eu mi-am luat o salată grecească tipică, de-a lor, cu condimentele specifice, Dani și-a luat un burger, iar pentru Nico am luat niște mini-crochete de pui și i-am dat legume din salata mea. Au fost foarte gustoase.

Doar salata, burgerul și acele mini crochete au fost 30 de euro.

Cu restul băuturilor și platoul de fructe am ajuns la 78 de euro plus tips.

La cină am comandat o sticlă de vin, risotto cu fructe de mare, o musaca și caracatiță cu sos de vin.

Cina ne-a costat 75 de euro.

227 de euro ne-a costat o zi cu cazare și mâncare. Dacă o ținem în ritmul acesta, în 7 zile vom cheltui 1.500 de euro. Probabil va fi un pic mai mult, pentru că vrem să închiriem și barcă și să mergem în excursie cu vaporul, dar comparativ cu Turcia, în plin sezon, unde ne-a costat 2.500 de euro și am stat în aceeași locație, la același restaurant și a fost foarte, foarte cald, eu zic că e o alegere mult mai bună", a concluzionat femeia.

"Prețuri exorbitante pentru servicii proaste"

În comentarii, părerile sunt împărțite.

"În primul rând nu înțeleg de ce toată lumea compară Turcia cu Grecia și invers, fiecare e frumoasă în felul ei. În al doilea rând cei 2500 Eur pe care i-ați dat pentru Turcia includ 100% și transportul dus întors cu avionul și transferurile la hotel și cu siguranță condițiile de cazare de la turci nu o să le găsiți la greci nici în 100 de ani de acum încolo. Nu vreau să mă înțelegeți greșit și mie îmi place Grecia, dar încerc să fiu obiectivă."

"Nu induce lumea ...citeste mai departe despre "Cât costă o zi de concediu în Grecia anul acesta. Cheltuielile totale pentru 2 adulți și un copil: "E o alegere mult mai bună"" pe Ziare.com