A fost deschisa o linie telefonica destinata informarii clientilor din turism

Marti, 21 Aprilie 2020, ora 11:25

826 citiri

Foto: Arhiva Ziare.com

Directia Generala Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) a deschis o linie telefonica dedicata persoanelor care doresc sa afle detalii despre situatia anularii pachetelor turistice si a rambursarii sumelor achitate, potrivit unui anunt postat marti pe pagina de Facebook a Ministerului Turismului - actuala Directie Generala Turism din MEEMA.

"La nivelul Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri - Directia Generala Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au intrebari referitoare la reprogramarea calatoriilor, anularea acestora si implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, in contextul situatiei epidemiologice actuale.

Numarul de telefon este: 0751.122.311. Pe aceasta cale, va adresam rugamintea sa apelati acest numar de telefon doar daca va aflati intr-una dintre situatiile mai sus mentionate", se mentioneaza in anuntul facut de Directia Generala Turism din Ministerul Economiei.

La inceputul acestei luni, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a facut un apel la romanii care au platit avansuri la agentiile de turism sa nu mearga sa ceara banii inapoi, "pentru ca nu au de unde sa-i dea si risca sa introduca firmele in faliment", aratand ca lucrul cel mai prudent ar fi "sa mai astepte sau sa ceara un voucher de la agentie, o reprogramare".

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Valul de taxe care ne așteaptă după majorările de pensii și salarii din an electoral: „Ne ducem spre fundul sacului”

Sursa: Business24

#linie telefonica informatii turism , #Stiri Administratie

Adaugă comentariu